1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Artistik fotolara devam. Pıstafa, çocuğum dediğin fotoyu da eklicem. Sabret azıcık.

DSC04451Small.jpg



DSC04452Small.jpg



DSC04453Small.jpg



DSC04454Small.jpg



DSC04455Small.jpg



DSC04456Small.jpg



Bu ve altındaki pek artistik değil ama yazık garibe. Onun da fotolarını koyduk :p

DSC04457Small.jpg



:queen:

DSC04458Small.jpg



DSC04460Small.jpg



DSC04461Small.jpg



DSC04463Small.jpg



DSC04464Small.jpg



DSC04465Small.jpg



DSC04466Small.jpg



DSC04467Small.jpg



DSC04468Small.jpg



DSC04469Small.jpg



DSC04471Small.jpg



DSC04472Small.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muahahaa loft sekerım sende gelmelıydın senınde bıkınılı fotolarını koymalıydık sıteye ama kısmet deılmıs:D
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbi ya böyle güzel bir eğlence 10 numara resimler ellerinize sağlık seda ya gözlerin ne güsel parlıyo öyle ve ümit gerçekten 10 numara pozlar öyle hepsini toplayıp katolog yapmak lazım:) fazer her halin başka güsel komik süper bir eğlence olmuş insanın ah ben niye orda yokum diyesi geliyor paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun ama dhaa eglence bıtmedııı fotolara devam seda anneee
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
harbi ya böyle güzel bir eğlence 10 numara resimler ellerinize sağlık seda ya gözlerin ne güsel parlıyo öyle ve ümit gerçekten 10 numara pozlar öyle hepsini toplayıp katolog yapmak lazım:) fazer her halin başka güsel komik süper bir eğlence olmuş insanın ah ben niye orda yokum diyesi geliyor paylaşım için teşekkürler

Çok daha komikleride vardı aslında :mrgreen:

Sağlam bi katalog çıktı 1 haftada.. En karizmasından en rezil olanına kadar bi dünya fotoğrafımız oldu..
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok daha komikleride vardı aslında :mrgreen:

Sağlam bi katalog çıktı 1 haftada.. En karizmasından en rezil olanına kadar bi dünya fotoğrafımız oldu..

yok abi rezillik falan eğlence 10 numara :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Abi sanırım daha bu fotolar bitmeden diğer haftanın fotoları, o da bitmeden bi sonraki haftanın fotoları gelicek.. Nonstop eğlence :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
durmadan demeye agzınmı yanasmıyor kaza sebebi herif seni ne o oyle non stop falan :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne o cerahhı az once sana gelen bı fırcadan sonra sende tequ arkadasımı yanlız buldn ona mı saldırıorsn kım cozdu senın tasmanı gıt baska yerde oyna canm halıs abı mangaldan kalan kemıklerı verdınızmı cerahı ye:D:D
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ne o mck baskaları sutladı banamı cokuyorsun :)
Agır konusursam gorursun :)
Baslarım tequ yada sanada serseriler sizi :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay pokeımamım benım bozuldunmu yoksa sekermm
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
yoo bozulmadım niye bozulayım.
Da ;
İnsanları rahatsız etmene musaade edemen burası binlerce insanın girip okudugu bir yer :)
Once terbiyeni takın ;)
Sonra geyik yapma database de zaten varlıgın yeterince zarar birde topiclerin ve mesajlarınla yer kaplamasın.
Ne gerek var sonra çakma modlar falan turuyor :p
Yok banlarım yok bilmem ne hayır banla diyorum eger yanlıs birşey yaptıysam oda yok :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadas ne o yedıın kemıklermı agır geldı bole agır konusma cabaların var pokeımam
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Sanane olm eski osmanlıdan kelimeler kullansam hoşuna gider ama dimi :p


Sen bize kurban ol:p O diil bırak şu efendi ayaklarını bilio herkes senin ne olduğunu :p

Osmanlıca konus ki senin kokunun ne oldugu anlasılsın cakma ingiliz tayı seni :mrgreen:

Neyim varmıs benim filinta gibi delikanlıyım :p

arkadas ne o yedıın kemıklermı agır geldı bole agır konusma cabaların var pokeımam

Sorma yagı agır geldi biraz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fılıntam benım fılınta cerahııı kardes hade ıyıleste motora bınelım bana tek bacagı kırık kurbaga stılını ogretecktn daha 40 la gıderken camın arkasına nasıl yatılr:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst