saolun ama dhaa eglence bıtmedııı fotolara devam seda anneee
harbi ya böyle güzel bir eğlence 10 numara resimler ellerinize sağlık seda ya gözlerin ne güsel parlıyo öyle ve ümit gerçekten 10 numara pozlar öyle hepsini toplayıp katolog yapmak lazımfazer her halin başka güsel komik süper bir eğlence olmuş insanın ah ben niye orda yokum diyesi geliyor paylaşım için teşekkürler
Çok daha komikleride vardı aslında :mrgreen:
Sağlam bi katalog çıktı 1 haftada.. En karizmasından en rezil olanına kadar bi dünya fotoğrafımız oldu..
yok abi rezillik falan eğlence 10 numara :cat:
Sanane olm eski osmanlıdan kelimeler kullansam hoşuna gider ama dimidurmadan demeye agzınmı yanasmıyor kaza sebebi herif seni ne o oyle non stop falan![]()
ne o mck baskaları sutladı banamı cokuyorsun
Agır konusursam gorursun
Baslarım tequ yada sanada serseriler sizi![]()
Sanane olm eski osmanlıdan kelimeler kullansam hoşuna gider ama dimi
Sen bize kurban olO diil bırak şu efendi ayaklarını bilio herkes senin ne olduğunu
![]()
arkadas ne o yedıın kemıklermı agır geldı bole agır konusma cabaların var pokeımam