- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 962
siz kaç kişisiniz :queen:
Ben , Hıncal , Tencere
3 kişi yaşıyoruz
siz kaç kişisiniz :queen:
Bizim ev.. Hayırdır neden merak ettin ?
Ben , Hıncal , Tencere![]()
3 kişi yaşıyoruz![]()
ya yalan söyleyince bierşey deyişcekmi merak ettim sanki orda biz yoktuk hayatın palavra sadece güvenlik kameraları vardı sanıyordun he vah garibim daha nelerde var ama acıdık sana:queen::queen:Olum adilik yapmayın.. Ne kadar kepaze görüntüm varsa koymuşsunuz..
İnsan bi izin alır..
Ayrıca neden hepiniz bana oynuyorsunuz.. :silent: Bende Nişantaşı çocuğuyum bende zenginim![]()
@ELINT
Seda'la su sıçratarak misket oynuyorduk.. Adi Mod makaslamış Seda'nın oynadığı anları :mrgreen: Kendi kendime oynuyorum gibi olmuş :mrgreen:
ya yalan söyleyince bierşey deyişcekmi merak ettim sanki orda biz yoktuk hayatın palavra sadece güvenlik kameraları vardı sanıyordun he vah garibim daha nelerde var ama acıdık sana:queen::queen:
ya yalan söyleyince bierşey deyişcekmi merak ettim sanki orda biz yoktuk hayatın palavra sadece güvenlik kameraları vardı sanıyordun he vah garibim daha nelerde var ama acıdık sana:queen::queen:
daha bitmemiş olması lazım daha cok var dimi seda daha havuz bitde poligon resimleri var :mrgreen:
Evet ya , Bu hafta içinde Poligon ve Pier Lotti de var.. O resimler neden gelmiyor Seda.. ?
Evet ya , Bu hafta içinde Poligon ve Pier Lotti de var.. O resimler neden gelmiyor Seda.. ?
Hit yaptırmaya çalışıyorlar kanımca. Hergün 2 parça halinde 15-20 foto atıyorlar. Böylelikle önümüzdeki yıl yalova festivaline kadar topic sürekli anasayfada kaldırmayı amaçlıyorlar sanırım![]()
orda seni yerin dibine sokacak poz yok biliyormusun bir turlu bulamadık biraz foto montaj yapıyorlar ondan sonra onlar :queen::queen:
ümit msn den cevap ver yoksa gecmişe dönüp elimde bulunan tüm rezil ve kepaze resimlerini pazartesi buraya koyarım bak haberin olsun yalova dan başlarım :mrgreen:
Hep rezil ettiniz , bide 9 mm ile hedefin ortasından vurduğum fotolarımı ekleyin :bounce: