Ben bu topiği ailemle birlikte okuyamadım, seviye iyiden iyiye düşmüş..
![]()
Soldaki arkadaş fotograf çekildikten sonra kime daldı? :cherry:
Her 100 postta 1 tane çıkıyor mutlaka![]()
Bundan sonra topic başına genel izleyici,+18 gibi ibarelerin resimlerini koyalım..:cat:
Ümit, tencere mencere değil. Lütfen. Sadece Ümit. Kızdırmayın arkidişimi
![]()
Allah'ın medya maymunu :queen:
Fotograf makinesi gordunmu direk zıpluyor benide cek benide cek :queen::queen:
adaş ümit kaşlarının arasını aldırıyormu bi araştırıver allahasen =))))))))
Abi o hergun epilasyonda kıl kaldıgını zannetmiyorum vucudunda :queen:
bak bunu çok yanlış yere çekecek =))) göreceksin =)))))
Allah'ın medya maymunu :queen:
Fotograf makinesi gordunmu direk zıpluyor benide cek benide cek :queen::queen:
adaş ümit kaşlarının arasını aldırıyormu bi araştırıver allahasen =))))))))
Abi o hergun epilasyonda kıl kaldıgını zannetmiyorum vucudunda :queen:
Hee aldırıyorum.. Gittiğim epilasyon merkezinin adresini yolluyorum özelden..![]()
manikür pedikürde yAPtırıyorsundur o zaman sen:queen:
Gençler motorun vergisini yatırıp geldikten sonra en son ve en eğlenceli bölümün fotoğraflarını ekleyeceğim.
Bir gözünüz burda olsun :wiinkk:
Ne yani sen yaptırmıyomusun
Seda@
Merakla bekliyoruz , bakalım neler yapmışsınız son bölümde![]()
Beğenmiyorsanız ihraç edin arkadaşım![]()