Gelelim benim doğumgünü fotoğraflarıma. Oraya gelen ve beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma bir kez daha teşekkür eder ve iyi ki doğdum derim
loft ve
fazer600, sizler bize kabullenmenin zorluğunu dostluğun gücüyle harmanlayınca çözülmeyecek sorun olmadığını gösterdiniz. Bu siteyi diğerlerinden farklı kıldınız. Sizleri de aramızda görmek artık bize garip gelmiyor, aksine gözümüz alıştı. Diğer çiftlere nasıl bakıyorsak size de öyle bakıyoruz. Durumunuzdan utanmadığınız ve sizi bu şekilde kabul etmemiz sürecinde gösterdiğiniz sabırdan ötürü alkışlıyorum sizi :queen:
Ben, kamyonum (aslında Musti'nin kamyonu) ve
ümit
Ben, kamyonum ve
CERRAHİ
Sevgili
loft doomgünüm şerefine lastik yakarken :cherry:
maGma ve
CERRAHİ
kuyucadısı yani Çağla,
ümit yani tencere :cherry: ve Pınar
Bir zamanlar beni çok seven, İstanbul'a geldim mi hep beni görmeye benimle zaman geçirmeye çalışan ama artık beni pek tınmayan eski bir dostum ve ben

ale:
komtanım, can dostum Zeliş'cim, ve Ankara hayvanat bahçesinden özel izinle bikaç saat için istanbul'a getirilen, ömür törpüsü başımın belası Alpercim
Fotoğrafların çoğu onun makinesinde bulunan
silah1 abim
Sevgili
Gorkem'i,
aYe'yi,
ErTech'i,
morrigan'ı ve siteye üye olmayan Melih arkadaşımı da unutmayalım