1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
allahım inanamıyorum gerçekten mali yi ilk defa gören ''Ne masum şeeeyyy'' der wallaa iyi yakalamışsın :cat:
ee hani bu kadar mı daha sı nerde :silent:
sende mi brütüs :p
Sanırım bu tarz organizasyonları gizli yapıyosunuz, bir nevi gruplaştık diyosunuz yani, bizide çağırmadığınızdan belli. Öyle olsun bundan sonra çağırsanızda farketmez...
abi walla benide çağırmadılar..
Dünkü kandil topiğinde ders veren İmamın şu yazdıklarına bak..
Kişilik karmaşası yaşayan bu arkadaşın ihracını arz ediyorum :p



Dönünce sana bir çift lafım olacak Sedat efendi.. :p

Poké İmam lan o :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
amcama bak nasıl tombala çekiyo hahahahahahahhahahaha


99208922on4.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Sanırım bu tarz organizasyonları gizli yapıyosunuz, bir nevi gruplaştık diyosunuz yani, bizide çağırmadığınızdan belli. Öyle olsun bundan sonra çağırsanızda farketmez...

resimler ylovadan arkadaşım orda cekilmiş idi ama gercekten bir ara guruplaşmıştık ama cabuk dagıldı bizim gurup şimdi tarikat kurcaz :queen::queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
t3qu mali , çok ayıp çok ayıp :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
İşte ikinci bölüm: Yalova konvoy fotolarına devam


Ümit "beni çek beni çek" dedin çektim. Nası? :)

31818783dq8.jpg



Halis abi ve fotoğrafları çeken bendeniz

96970132uz9.jpg


17773532wb7.jpg



Kalabalıktan bu kadar ilgi olacağını tahmin etmemiştim.

98170573vi1.jpg



Tamam işte, bakma pis pis. Resmen katalog çektim sana :p

97666599pt1.jpg


97886459lc7.jpg


91612425jx2.jpg


13045316nu0.jpg


41443051ti5.jpg



Çete gibi çıkmamışlar mı? :mrgreen:

10lm2.jpg
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
İşte ikinci bölüm: Yalova konvoy fotolarına devam


Ümit "beni çek beni çek" dedin çektim. Nası? :)

31818783dq8.jpg

Demese sasardım zaten kendini begenmiş megoloman :)
Hayır tip desen tip yok sekil desen sekil yok niye fot. mak. bytlerı ziyan eder anlamam :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Şimdi bi resimde çağla bandanayı bacağına bağlamış..Bi resimde de gürkan aynısını yapmış.. Bu davranış unisex mi yoksa gürkanda bayan şeklinde giyinme fantazisimi var :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seda neden azar azar ekliyorsun fotoları. Hafıza kartını dolduracak kadar fotoğrafı aylarca bitiremezsin bu şeklide :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst