- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
sende mi brütüsallahım inanamıyorum gerçekten mali yi ilk defa gören ''Ne masum şeeeyyy'' der wallaa iyi yakalamışsın :cat:
ee hani bu kadar mı daha sı nerde :silent:
abi walla benide çağırmadılar..Sanırım bu tarz organizasyonları gizli yapıyosunuz, bir nevi gruplaştık diyosunuz yani, bizide çağırmadığınızdan belli. Öyle olsun bundan sonra çağırsanızda farketmez...
Dünkü kandil topiğinde ders veren İmamın şu yazdıklarına bak..
Kişilik karmaşası yaşayan bu arkadaşın ihracını arz ediyorum
Dönünce sana bir çift lafım olacak Sedat efendi..![]()
Poké İmam lan o