1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sübyancı olsam '04 daha çok hoşuma gtti derim.Bir yorum yaparken okuduğumuz anlamaya özen gösterelim..

yazdıgına baksana ne anlıcam bundan okudugunuz anlamaya :S :p

98 yaşlımı sanki =) hem kayılgan hem sübyancısın=)))))


Pazardan beri içmiyor Erhan :cherry:


Gürkanın durum vahim desene =) DAmla ve Erhanın düğününden sonrada bi hüzün çömüş öyle duydum =)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Buradan gürkan'a "my heart will go on" adlı parçayı yolluyoruz...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yazdıgına baksana ne anlıcam bundan okudugunuz anlamaya :S :p

98 yaşlımı sanki =) hem kayılgan hem sübyancısın=)))))





Gürkanın durum vahim desene =) DAmla ve Erhanın düğününden sonrada bi hüzün çömüş öyle duydum =)

'04 e göre büyük en azından.Ben yine kelime hatası yapıyorum..Sen mantık hatası yapıyorsun..
Densiz ! Edepsiiiiz ! (Cerrahi smilesi :p )

Buradan gürkan'a "my heart will go on" adlı parçayı yolluyoruz...
ve bende geminin ucunda gürkanı kollarını açmış rüzgara karşı dururken hayal ediyorum.. Ama önde :p
9000 bin canım :D ver verem ;)

7 bin max. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
49585533pr2.jpg



65299271lh5.jpg



10qv4.jpg



31277094dx5.jpg



86745533ju3.jpg



62964382gj8.jpg



24261110ba7.jpg



75630846ra6.jpg



52285799ux5.jpg



80311147lj0.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Dalmadı kimseye ama sürekli o haldeydi.Çözemedim ben hangimizden çok gıcık aldı:p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Gelelim benim doğumgünü fotoğraflarıma. Oraya gelen ve beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma bir kez daha teşekkür eder ve iyi ki doğdum derim :p


loft ve fazer600, sizler bize kabullenmenin zorluğunu dostluğun gücüyle harmanlayınca çözülmeyecek sorun olmadığını gösterdiniz. Bu siteyi diğerlerinden farklı kıldınız. Sizleri de aramızda görmek artık bize garip gelmiyor, aksine gözümüz alıştı. Diğer çiftlere nasıl bakıyorsak size de öyle bakıyoruz. Durumunuzdan utanmadığınız ve sizi bu şekilde kabul etmemiz sürecinde gösterdiğiniz sabırdan ötürü alkışlıyorum sizi :queen:

17355102dz5.jpg



Ben, kamyonum (aslında Musti'nin kamyonu) ve ümit

88828209hg6.jpg



Ben, kamyonum ve CERRAHİ

55437417ii7.jpg



Sevgili loft doomgünüm şerefine lastik yakarken :cherry:

10xl9.jpg



maGma ve CERRAHİ

41814819kb1.jpg



kuyucadısı yani Çağla, ümit yani tencere :cherry: ve Pınar

98986392ay0.jpg



Bir zamanlar beni çok seven, İstanbul'a geldim mi hep beni görmeye benimle zaman geçirmeye çalışan ama artık beni pek tınmayan eski bir dostum ve ben :pale:

96415938qu6.jpg



komtanım, can dostum Zeliş'cim, ve Ankara hayvanat bahçesinden özel izinle bikaç saat için istanbul'a getirilen, ömür törpüsü başımın belası Alpercim :)

40629523lw7.jpg



Fotoğrafların çoğu onun makinesinde bulunan silah1 abim

78548723qt2.jpg



Sevgili Gorkem'i, aYe'yi, ErTech'i, morrigan'ı ve siteye üye olmayan Melih arkadaşımı da unutmayalım

29849126dt4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu fotoğraf makinesi görünce birşeyleri yalama huyunuzu nasıl bırakacaksınız çok merak ediyorum :p
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
62964382gj8.jpg

Soldaki arkadaş fotograf çekildikten sonra kime daldı? :cherry:

walla arkadaşlar çok güzel bir beraberlik içerisindesiniz..hepinize iyi eğlenceler.
bu resime ve yoruma gülerken karnım ağırdı, resmen resime bakamıyorum, çok güldüm yahuu:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst