- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
Seda neden azar azar ekliyorsun fotoları. Hafıza kartını dolduracak kadar fotoğrafı aylarca bitiremezsin bu şeklide![]()
bana tişört konusunda bi açıklama borçlu deilmisin ?
bu neyin editi görkem
bakalım kendisi ne cevap verecek ?Bence bayana ozel bir giyiş biçimi![]()
Son düzenleme: