hayırlı olsun crazyboyone :)

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun selcuk güle güle kullan kazasız belasız ... çok deli alet.. çok fenaaa çook
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selçuk gördüm,ben almışım gibi sevindim senin adına.. Hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız günlerde kullanman dileğiyle... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem motor 10.000 km ye geldi hala kutluyonuz.:p

yeni motorun hayırlı olsun sevgili crazyboyone (selçük):mrgreen:

dalgasız kataraklı gözlerden taksim..:mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kazasız belasız günlerde kullan cönevar .. hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
lem motor 10.000 km ye geldi hala kutluyonuz.:p

yeni motorun hayırlı olsun sevgili crazyboyone (selçük):mrgreen:

dalgasız kataraklı gözlerden taksim..:mrgreen:

Saol 2 silindirli :rendeer:

kazasız belasız günlerde kullan cönevar .. hayırlı ugurlu olsun

Teşekürler :rendeer:

hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın

Tesekkur ederım :rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşım, biraz modayı takip et..
yeni resmi görmedinmi..
dalgalı gözleden cadde..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Dalgalı gözlerden Yıldızlar daha romantik gece yıldızlar ışıl ışıl parlarkene bi elinde şarap .. :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
allasen, kitleyin şu konuyu, açtııma pişman oldum :p
ıslatma topiği açtık 2 gün soora ıslicaz, haala hayırlıosundasınız :D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Olim GKN görmedinmş geçen gün 2 sen sonra geçmiş olsun msj ları alıyordum.

Değişik bir duygu tabe

dah bunlar yi günlerin

Hayırlı olsun selçuk kardeş şöle jan janlı resimlerin bekliyoruz garii :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Olim GKN görmedinmş geçen gün 2 sen sonra geçmiş olsun msj ları alıyordum.

Değişik bir duygu tabe

dah bunlar yi günlerin


Hayırlı olsun selçuk kardeş şöle jan janlı resimlerin bekliyoruz garii :p

bu ne demek la, bayii den okuma profesörünü istemeyi unuttum çözemiyorum :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hayırlı olsun selçuk korumalarını eksik etme sakın :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kask modeli için önerdiğim modeli düşünmelisin selçükcüm,

Hayırlı olsun,

Ümit arkadaşımıza cevap vermiyorum sckutır kulanmak ayrıcalıktır, sen anlamazsın.

Dalgalı gözlerden beyoğlu =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst