- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
- Konu Yazar
- #121
cönevar dediğin yeşşil olur diye duyduydum ama ....
ben bunun vanda yeşilini görümüştüm nebbiççim büyük bi tekeri vardı, çok korktum
Allah senin musakkanı versin gökan aklıma getirttin :queen::queen::queen:
vay selçuk..Çok sevindim valla..Nice nice km lere :rendeer:
aynı dilekleri paylaşlıyorum tülayla, allah kaza bela vermesin
o gazın gücünden degil cönevar (senden kaynaklanıyo heheehehehehe
tekrar hayırlı olsun . hemen pastamı ayarla .. ona göree haaaa
dalgalı gözlerden taksim..