hayırlı olsun crazyboyone :)

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
cönevar dediğin yeşşil olur diye duyduydum ama ....
ben bunun vanda yeşilini görümüştüm nebbiççim büyük bi tekeri vardı, çok korktum :p

Allah senin musakkanı versin gökan aklıma getirttin :queen::queen::queen:

:p:p
vay selçuk..Çok sevindim valla..Nice nice km lere :rendeer:

aynı dilekleri paylaşlıyorum tülayla, allah kaza bela vermesin:p
o gazın gücünden degil cönevar (:) senden kaynaklanıyo heheehehehehe

tekrar hayırlı olsun . hemen pastamı ayarla .. ona göree haaaa

dalgalı gözlerden taksim..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selçuğum hayırlı olsun ya.. Bianchiye hep sempatim vardı ilk bisikletim oydu..Jessicanında dediği gibi fenaaa bi alet hayırlı olsun:rendeer: Dalgalı gözlerden taksime bakarsın artık bununla :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
es geçmeyin olüm ; Etiketler: alirim [X], conevar [X], falcon [X], kralini [X], tanimam p [X], tekere [X], turbo [X]

dalgalı gözlerden taksim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Antalyadan konusmak guzel Senın gıbı insanları ist de pistlerde gormek ısterız :wiinkk:

hade ordan yenilmeyi göze alamıyorum desene bacaksız zürafa..:queen:

olm seni tekerde geçerim ben..:cat:(ama ben teker yapamıyorumki):p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun kardeşim .. kazasız belasız kullanman dilegi ile

dalgalı gözlerden taksim...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı ılsun ıslatecez bakalım hayırlısı ilen

bugün dışarı çırsan iyice ıslnırdı aslında :p:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
o gazın gücünden degil cönevar (:) senden kaynaklanıyo heheehehehehe

tekrar hayırlı olsun . hemen pastamı ayarla .. ona göree haaaa

Tesekkur ederım :rendeer:

Selçuğum hayırlı olsun ya.. Bianchiye hep sempatim vardı ilk bisikletim oydu..Jessicanında dediği gibi fenaaa bi alet hayırlı olsun:rendeer: Dalgalı gözlerden taksime bakarsın artık bununla :p

Teşekkürler :rendeer:

hade ordan yenilmeyi göze alamıyorum desene bacaksız zürafa..:queen:

olm seni tekerde geçerim ben..:cat:(ama ben teker yapamıyorumki):p

Tekersız 2 T li seni :farao:

Hayırlı olsun sellcukcum

Teşekkür ederim

hayırlı ugurlu olsun kardeşim .. kazasız belasız kullanman dilegi ile

dalgalı gözlerden taksim...

Dalgalı gozlerden taksim :silent:

Hayırlı Uğurlu Olsun Kazasız belasız binersin inşallah.

Teşekkürler :rendeer:

Hayırlı ılsun ıslatecez bakalım hayırlısı ilen

bugün dışarı çırsan iyice ıslnırdı aslında :p:p

Islandı zaten :salut: İstinye bayırında
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Aslında ince bi espri değil bu siz anlamıyorsunuz..Accık araştırmacı olsanız... En olmadı googleye yaz :p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
olm selçuk pasta meyveli olsun tamam mı
ortasını ben yicem kenar sevmiyorum :)
Bide taksi almaz bizi yanımda 10-15 misafir daha var minibüsten aşağısı kurtarmaz :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
olm selçuk pasta meyveli olsun tamam mı
ortasını ben yicem kenar sevmiyorum :)
Bide taksi almaz bizi yanımda 10-15 misafir daha var minibüsten aşağısı kurtarmaz :p

:queen::queen: Neyse abım taxı fıkrındende vaz caydım sız ıslatma yokmus gıbı sayın o gunu :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
selçuk tekrar ayırlı olsun.nice km lere.1 tur vericen dimi?

dalgalı gözlerden taksim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst