- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,646
ite buda cönevar ın cönevarı :mrgreen:
![]()
cönevar dediğin yeşşil olur diye duyduydum ama ....
ben bunun vanda yeşilini görümüştüm nebbiççim büyük bi tekeri vardı, çok korktum
Allah senin musakkanı versin gökan aklıma getirttin :queen::queen::queen:
@crazyboyone kardeşim hayırlı uğurlu olsun,
kazadan beladan, yağdan çamurdan, itten kopuktan uzak keyifli sürüşler dilerim.