hayırlı olsun crazyboyone :)

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ite buda cönevar ın cönevarı :mrgreen:

76277060vn0.jpg

cönevar dediğin yeşşil olur diye duyduydum ama ....
ben bunun vanda yeşilini görümüştüm nebbiççim büyük bi tekeri vardı, çok korktum :p

Allah senin musakkanı versin gökan aklıma getirttin :queen::queen::queen:


@crazyboyone kardeşim hayırlı uğurlu olsun,
kazadan beladan, yağdan çamurdan, itten kopuktan uzak keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
way selçuğumda motorlanmış :p

Allah kaza bela vermesin nice sorunsuz kmlere inşallah

artık bi tur verirsin :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
vay selçuk..Çok sevindim valla..Nice nice km lere :rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Alakası yok '08 üyesi arkadaşım.Mesaj sayısına oynasam senin gibi birinin bile anlayabileceği şekilde yapmam bunu :p
Olayda ince bi espri var ona binayen yapıyorum.. Anlayana tabe :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hayırlı ugurlu olsun ... kazasız beklasız kullan kardeşim .. sana yakışır ..

Teşekkürler :rendeer:

yakışıklı bir makine.Güzel tercih yapmışsın.Tekerin düz bassın :rendeer:

İnşallah düz basar :mrgreen:

hade len ne gelicem istanbullara evlendik olm artık mt antalya buluşmalarına bile gidemiyoz iş ten eve hiçbiryere uğramadan gidiyoz birde istanbula senle kapışmayamı gelecem..

senin traktörü ben 50 kere ezerim 125lik çinli bacaksız tosun seni..:queen:

motorda tıpkı sen şişmanlık boy filen tıpkısının aynısı vın vın demiş egsozundan düşmüş..:queen:

eee sen beni çıldırtırken ben o kadar ses çıkartmıyordum seni besili bacaksız seni sen 1 celil 2 deve cüsseli bacaksızlar..:queen:

Antalyadan konusmak guzel Senın gıbı insanları ist de pistlerde gormek ısterız :wiinkk:

cönevar dediğin yeşşil olur diye duyduydum ama ....
ben bunun vanda yeşilini görümüştüm nebbiççim büyük bi tekeri vardı, çok korktum :p

Allah senin musakkanı versin gökan aklıma getirttin :queen::queen::queen:


@crazyboyone kardeşim hayırlı uğurlu olsun,
kazadan beladan, yağdan çamurdan, itten kopuktan uzak keyifli sürüşler dilerim.

Tesekkur ederım abı ınşallah yagdan camurdan uzak keyıf yaparız :rendeer:

way selçuğumda motorlanmış :p

Allah kaza bela vermesin nice sorunsuz kmlere inşallah

artık bi tur verirsin :p

Tabı abım her zmn saol :rendeer:

vay selçuk..Çok sevindim valla..Nice nice km lere :rendeer:

Teşekkür ederim abicim :rendeer:


dur dur 1 tane yetmez . bende yazıcam :p


Hayırlı olsun seLçuk abi nice km. lere :) :p

Saol cnm :rendeer:

Hayırlısı olsun;güle güle kullan

Tesekkuyr ederım Saolun :rendeer:

Mesaj sayısına mı oynuyorsun len çömez üye :p

Ümit abi Tülay abla beni cok sevıyor ondan boyle :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Selçuğum hayırlı olsun tombişim...:rendeer:

Bekleyen derviş Muradına ermiş işte..:p

Demedim mi sana biraz sabırlı ol diye..:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay selçuğum hayırlı olsun lastiklerin havası kaç basılıyomuş öğrendin mi :D
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun selcuk kardeşim .. kazasız belasız günlerde kullan . maşşalah mekine fenaa yaa
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yok abım bende sana sorcaktım kac basıcam :silent:

nasıl basıcam falan ayıp selcuk aa-aa :p şişiricem diyceksin evladım :p

valla biz kiloluyuz biliyosun canım o yüzden ön 28 arka 30 basıyordum rahat oluyordu, uzun yollda ikisinize 30 basıyordumki sıcak havalarda uzun yolda ön tekerin 50 60 km sonra 11 e düştüğünü şahsen gördüm kendi scooterımda.

kışın yagmurlu havalarda ön 26 arka 28 yaparsan yagmurda yer tutar zaten kilo malum yeri sımsıkı tutar sende :D

hayırlı ugurlu olsun selcuk kardeşim .. kazasız belasız günlerde kullan . maşşalah mekine fenaa yaa


arkadaşım katılıyorum yarışmacılara başarılar diliyorum. Tekrar hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hayırlı ugurlu olsun selcuk kardeşim .. kazasız belasız günlerde kullan . maşşalah mekine fenaa yaa

Saolun abım eet bıraz fena Gaz verınce tekere gelıo hemen tırsıyorum :mrgreen:

nasıl basıcam falan ayıp selcuk aa-aa :p şişiricem diyceksin evladım :p

valla biz kiloluyuz biliyosun canım o yüzden ön 28 arka 30 basıyordum rahat oluyordu, uzun yollda ikisinize 30 basıyordumki sıcak havalarda uzun yolda ön tekerin 50 60 km sonra 11 e düştüğünü şahsen gördüm kendi scooterımda.

kışın yagmurlu havalarda ön 26 arka 28 yaparsan yagmurda yer tutar zaten kilo malum yeri sımsıkı tutar sende :D




arkadaşım katılıyorum yarışmacılara başarılar diliyorum. Tekrar hayırlı olsun :rendeer:

Tmm abım saol ogrendıgım ıyı oldu :) :rendeer: Sonra bi ara konusuruz.

allah kazasız belasız kulanmak nasıp eder inşallah:cat:

TEsekkur ederım ınsallah :rendeer:

allah kaza bela vermesin....KARDESIM.

Saol hasan abım cumlemıze :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
o gazın gücünden degil cönevar (:) senden kaynaklanıyo heheehehehehe

tekrar hayırlı olsun . hemen pastamı ayarla .. ona göree haaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst