selçuk tekrar ayırlı olsun.nice km lere.1 tur vericen dimi?
dalgalı gözlerden taksim...
hayırlı olsun selcuk güle güle kullan kazasız belasız ... çok deli alet.. çok fenaaa çook
dalgalı gözlerden cadde.. .
Selçuk gördüm,ben almışım gibi sevindim senin adına.. Hayırlı olsun :rendeer:
Hayırlı olsun, kazasız günlerde kullanman dileğiyle... :rendeer:
kazasız belasız günlerde kullan cönevar .. hayırlı ugurlu olsun
lem motor 10.000 km ye geldi hala kutluyonuz.
yeni motorun hayırlı olsun sevgili crazyboyone (selçük):mrgreen:
dalgasız kataraklı gözlerden taksim..:mrgreen:
kazasız belasız günlerde kullan cönevar .. hayırlı ugurlu olsun
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın
araba eksozu takmayı unutma selçukçum hayırlı olsun deli ejder maşallah
Olim GKN görmedinmş geçen gün 2 sen sonra geçmiş olsun msj ları alıyordum.
Değişik bir duygu tabe
dah bunlar yi günlerin
Hayırlı olsun selçuk kardeş şöle jan janlı resimlerin bekliyoruz garii![]()