hayırlı olsun crazyboyone :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem bu bacaksız tosun buna binmezki ona hussar vermek lazım..:mrgreen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hayırlı uğurlu olsun Selcuk. Birsey sormak istiyorum Nenden Biancihi Falcon sectin?

NOT: Art niyetli sormuyorum japon alsaydın falan gibi secimindeki + olarak gördüğün seyleri merak ettim.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı uğurlu olsun Selcuk. Birsey sormak istiyorum Nenden Biancihi Falcon sectin?


NOT: Art niyetli sormuyorum japon alsaydın falan gibi secimindeki + olarak gördüğün seyleri merak ettim.

Oncelıkle tesekkur ederm :rendeer:

sımdılık ıse :mrgreen: Bianci falcon Bütün cinlilerden 1000 kat daha ıyı neden oyle dedın dıceksın bianchi İtalya ürünüdür . Tasarım olarak perfonmas olarak hepsınden daha ıyıdır. Ben arastırdım yaptım ve bianchiye kafam yattı onun ıcın bunu aldım dostum.. :rendeer:

NOT: Yazdıgım yazıya kımse alınmasın ve sert tepkı vermesın . Benım kendı dusuncem budur , saygılarımı ıletırım. . İnanmassanız arastırın :queen:

Hayırlı olsun selçuk :rendeer:

Teşekkürler:rendeer:

hayırlı olsun:rendeer:

Saol tesekkurler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
18
hayırlı olsun
kazasız belesız sürüşler insallah..
allah banada kısmet etsin.:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
selçuk yeni motorun hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız iyi günlerde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:salut::salut: Eet boy 1.78 bana 50 cc almak lazım

lem traktöre binmek nasılmış bakalım motora bakk takozzzz muhahaha sen hussarla az mı dalga geçtin zırtoooo sana mondial 50tt almak lazım aslında sen goca poponla günlük lastik patlatırsın seleyi tek başına kaplarsın zuhahaha yaaa nasılmış dombili baykuş hasan efendi nasılmış dalga geçmek ben sana bunu hesabını sorarım dememişmiydim puhahaha şuan gülmeten kriz geçiriyom sende celil gibi besili bacaksızsın olm ehu ehu ehu muahahaha zuahahaha puhahaha..:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
lem traktöre binmek nasılmış bakalım motora bakk takozzzz muhahaha sen hussarla az mı dalga geçtin zırtoooo sana mondial 50tt almak lazım aslında sen goca poponla günlük lastik patlatırsın seleyi tek başına kaplarsın zuhahaha yaaa nasılmış dombili baykuş hasan efendi nasılmış dalga geçmek ben sana bunu hesabını sorarım dememişmiydim puhahaha şuan gülmeten kriz geçiriyom sende celil gibi besili bacaksızsın olm ehu ehu ehu muahahaha zuahahaha puhahaha..:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Poyu 1.60 olan adam Sen Elbet istanbula geleceksin ::winkwink::winkwink Senın scotoru tokatlar bu tokatlar :mrgreen:


Hayırlı olsun.

Güle güle kullanasın.

Tesekkur ederım darısı olmuyanların basına :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun ... kazasız beklasız kullan kardeşim .. sana yakışır ..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yakışıklı bir makine.Güzel tercih yapmışsın.Tekerin düz bassın :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Poyu 1.60 olan adam Sen Elbet istanbula geleceksin ::winkwink::winkwink Senın scotoru tokatlar bu tokatlar :mrgreen:
Tesekkur ederım darısı olmuyanların basına :rendeer:

hade len ne gelicem istanbullara evlendik olm artık mt antalya buluşmalarına bile gidemiyoz iş ten eve hiçbiryere uğramadan gidiyoz birde istanbula senle kapışmayamı gelecem..

senin traktörü ben 50 kere ezerim 125lik çinli bacaksız tosun seni..:queen:

motorda tıpkı sen şişmanlık boy filen tıpkısının aynısı vın vın demiş egsozundan düşmüş..:queen:

eee sen beni çıldırtırken ben o kadar ses çıkartmıyordum seni besili bacaksız seni sen 1 celil 2 deve cüsseli bacaksızlar..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst