Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem bu bacaksız tosun buna binmezki ona hussar vermek lazım..:mrgreen:
lem bu bacaksız tosun buna binmezki ona hussar vermek lazım..:mrgreen:
Hayırlı uğurlu olsun Selcuk. Birsey sormak istiyorum Nenden Biancihi Falcon sectin?
NOT: Art niyetli sormuyorum japon alsaydın falan gibi secimindeki + olarak gördüğün seyleri merak ettim.
Hayırlı olsun selçuk :rendeer:
hayırlı olsun:rendeer:
hayırlı olsun
kazasız belesız sürüşler insallah..
allah banada kısmet etsin.![]()
selçuk yeni motorun hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız iyi günlerde
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız bin selcukcum ..
Hayırlı olsun allah kaza bela yüzü göstermesin:cat:
:salut::salut: Eet boy 1.78 bana 50 cc almak lazım
lem traktöre binmek nasılmış bakalım motora bakk takozzzz muhahaha sen hussarla az mı dalga geçtin zırtoooo sana mondial 50tt almak lazım aslında sen goca poponla günlük lastik patlatırsın seleyi tek başına kaplarsın zuhahaha yaaa nasılmış dombili baykuş hasan efendi nasılmış dalga geçmek ben sana bunu hesabını sorarım dememişmiydim puhahaha şuan gülmeten kriz geçiriyom sende celil gibi besili bacaksızsın olm ehu ehu ehu muahahaha zuahahaha puhahaha..:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Hayırlı olsun.
Güle güle kullanasın.
Kazasız belasız inşallah :rendeer:
Poyu 1.60 olan adam Sen Elbet istanbula geleceksin ::winkwink::winkwink Senın scotoru tokatlar bu tokatlar :mrgreen:
Tesekkur ederım darısı olmuyanların basına :rendeer: