Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
evt suadiyede otryrm sendemi caddeye yakınsın kız vardı konusamadık sen caddeye gezmeye cıknca bi ara istersen gorusrz 0537 922 98 61

bu arada bende ehliyete yazıldım alsamda bnde bi kurtulsam :D
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar Şile gezisindekiler hatırlar, şile sahile sapmadan önce bi süre mola vermiştik. Orada "Saklı Dere" yazan bi tabela vardı. Size "bakın dere falan diyo, güzel biyer olabilir" demiştim ama çok romatik kaçabilir diye de hiç ısrar etmemiştim. Bugün kız arkadaşımla oraya gittik. İnanılmaz güzel bir yer. Bi kere gerçekten saklı. çok az insan var. hatta biz gittiğimizde bir kişi bile görmedik. Derenin kenarında, üzeri ağaçlarla kapanıp doğal serin bir gölge olmuş ahşap masalı bir yer. Dereye minicik iskele kurup onun üzerine masa atmışlar, istersen derenin üzerinde yiyorsun.. her masanın yanında bir de hamak var. Yemeği pek rahat yiyemiyorsunuz çünkü mekanın süslü tavukları bacaklarınıza sırnaşıyor =) kendin pişir usulü var. Karışık etin bir kilosuna 25 lira istiyorlar. pazarlıkla 20'ye bırakabilirler belki. O kadar huzurlu bir ortamdı ki hamakta uyuyup kalmamak için zor tuttuk kendimizi. Tavsiye ediyorum. Siteden duyduktan sonra Durusu'ya gidelim demiştim ama önce bi sizle gidip keşfetmek isterim.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar Şile gezisindekiler hatırlar, şile sahile sapmadan önce bi süre mola vermiştik. Orada "Saklı Dere" yazan bi tabela vardı. Size "bakın dere falan diyo, güzel biyer olabilir" demiştim ama çok romatik kaçabilir diye de hiç ısrar etmemiştim. Bugün kız arkadaşımla oraya gittik. İnanılmaz güzel bir yer. Bi kere gerçekten saklı. çok az insan var. hatta biz gittiğimizde bir kişi bile görmedik. Derenin kenarında, üzeri ağaçlarla kapanıp doğal serin bir gölge olmuş ahşap masalı bir yer. Dereye minicik iskele kurup onun üzerine masa atmışlar, istersen derenin üzerinde yiyorsun.. her masanın yanında bir de hamak var. Yemeği pek rahat yiyemiyorsunuz çünkü mekanın süslü tavukları bacaklarınıza sırnaşıyor =) kendin pişir usulü var. Karışık etin bir kilosuna 25 lira istiyorlar. pazarlıkla 20'ye bırakabilirler belki. O kadar huzurlu bir ortamdı ki hamakta uyuyup kalmamak için zor tuttuk kendimizi. Tavsiye ediyorum. Siteden duyduktan sonra Durusu'ya gidelim demiştim ama önce bi sizle gidip keşfetmek isterim.

Bilgi için teşekkürler Erdem. Motor gezisi dışında da gidilebilecek bir yer öğrenmiş olduk. Bir sonraki gezi Durusu diyoruz. Fakat şu sıralar uzun gezi için toplanamıyoruz bir türlü. Pazarları tanıdıkların düğünü nişanı oluyor, hepimizin izinleri oluyor vs.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Rektifiye için yamahadan parça alırsak daha uygun olur demışsın astral.Fercodan almakla yamahadan almak arasında fark olarak ne fark var.Eger elle tutulur bır fark yoksa yamahadan almak daha mantıklı tabııkı.Ben athena kıt dusunuyorum gerçi ama.DT125 ıle gpr125 motorları arasında Derbinin yaptıgı geliştirmeler kadar fark var bıldıgım kadarıyla ve yamahadan alınacak parcalar DT125 parcaları olacak.Bunların bızım makınelere uyumuyla ılgılı fıkırlerıı bızle paylasabılırmısın.
Bu işler şirket politikası,piston,segman,silindir gibi parçaları yamahadan alırsan 400-500 ucuza geliyor(toplanan gpr'ın parçalar yamahadan alındı,servisteki usta eskiden yamahadaydı o aldı parçaları,piston,segman,silindir filan aynı) motor rektifiye olacaksa dtr 125 parçalarıyla yapılabiliyor,birebir aynı,derbi ne yaptı dersen,euro 2 için egr valfi ekledi,egzos değiştirdi,beyin vs gibi parçalarla oynadı ama motorun ana parçaları yamahadan birebir alınma...Ucuz olmasının bir nedenide yamaha bu motoru kullanmayı bıraktı,sonuçta eski modellerin parçasıda ucuz olur,stoktaki parçalardan veriyor...derbide ise parçalar hala üretiliyor ve bu motor yeni bir motor,yeni olduğundan da parçası şu sıralar ucuz olmaz,zamanla fiyatı düşer
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Astral bilgiler için teşekkürler. Fakat motor eskidikçe genelde parçası ucuzlamıyor, tam tersine daha pahalı hale geliyor. Çünkü piyasa bulmak zorlaşıyor. Ben 2001 model bir Honda Civic kullanıyorum; 4 sene önce 90 YTL'ye sattıkları aks rulmanına şimdi 180 YTL istiyorlar. Ama her otomobilin veya motorun her modeli için aynı şey geçerli değildir. Belki dtr için fiyatlar artmıyordur.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Arkadaşlar kafama birşey takıldı,sizde de böyle bir olay varmı sormak istiyorum,klavuzda göremedim de! Benim göstergede benzin bitmeye yakın veya benzin aldığımda 00, 01,....08 gibi yazılar çıkıyor,bu neyin nesidir çözemedim...bilen var mı acaba!!!!Birde benim gösterge sadece mil gösteriyor,km/h dönüşümü yok,klavuzdaki yapılanları aynen uyguladım,3 sn km/h gösteriyor sonra mile dönüyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorda çok güzelmiş yaaa satmak isteyen yok mu hiç acaba ???
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar kafama birşey takıldı,sizde de böyle bir olay varmı sormak istiyorum,klavuzda göremedim de! Benim göstergede benzin bitmeye yakın veya benzin aldığımda 00, 01,....08 gibi yazılar çıkıyor,bu neyin nesidir çözemedim...bilen var mı acaba!!!!Birde benim gösterge sadece mil gösteriyor,km/h dönüşümü yok,klavuzdaki yapılanları aynen uyguladım,3 sn km/h gösteriyor sonra mile dönüyor...

abi o gördüğün hadise, benzin ışığı yandıktan sonra kaç kilometre gittiğini gösteriyor. galiba her kilometrede bir uyarıyor.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu işler şirket politikası,piston,segman,silindir gibi parçaları yamahadan alırsan 400-500 ucuza geliyor(toplanan gpr'ın parçalar yamahadan alındı,servisteki usta eskiden yamahadaydı o aldı parçaları,piston,segman,silindir filan aynı) motor rektifiye olacaksa dtr 125 parçalarıyla yapılabiliyor,birebir aynı,derbi ne yaptı dersen,euro 2 için egr valfi ekledi,egzos değiştirdi,beyin vs gibi parçalarla oynadı ama motorun ana parçaları yamahadan birebir alınma...Ucuz olmasının bir nedenide yamaha bu motoru kullanmayı bıraktı,sonuçta eski modellerin parçasıda ucuz olur,stoktaki parçalardan veriyor...derbide ise parçalar hala üretiliyor ve bu motor yeni bir motor,yeni olduğundan da parçası şu sıralar ucuz olmaz,zamanla fiyatı düşer

Tam tersi astral model eskidikçe parça fiyatları tavan yapar :)
Şuanki durumda gpr ın pistonu 100 ytl ise gilera gfr nin pistonu 200 ytl den bulunur hemde çıkması diyebilirim :)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Tam tersi astral model eskidikçe parça fiyatları tavan yapar :)
Şuanki durumda gpr ın pistonu 100 ytl ise gilera gfr nin pistonu 200 ytl den bulunur hemde çıkması diyebilirim :)
Evet haklısın ama model eskidikçe yan sanayi güzel parçalarda çıkıyor,bunların fiyatları uygun oluyor,yeni çıkan modelde parça çeşitliliği olmuyor,tek orjinal parça kullanabiliyorsun...
Bu benzin olayı çok ilginç klavuzda bununla ilgili hiçbirşey yok...
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Kadir ben pazar günü tam gün doluyum, bir gezi olursa malesef katılamayacağım.
Bu arada dün Tuzla'da gezen beyaz GPR125 ile şansa yan yana geldik trafikte ışıklarda. "Motosiklet.net'e mutlaka gel" dedim, "Tamam" dedi. İnşallah bulur bizi.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
orhan sanırım bu hafta da kimse yok gezmeye. yine bir iki kişi gezcez desene :(
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
merhaba arkadaslar izinden döndum.aranızdayım yıne forumu ve topici ozlemısım valla.Gorusmek uzere.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ama bu topic böyle mesajsız bırakılırsa değil 2. sayfa, 3. - 4. sayfalara kadar gerileyecek sanırım. Nerelerdesiniz arkadaşlar? Herkes izne mi çıktı??
::alkiis::
Haydi Uyanın!!
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Abi ben evden işe işten eve kullanıyordum, artık onu da kullanmıyorum (kilo nedeniyle :) ) içim içimi yiyor. Kız arkadaşımı da tatile gönderdim, artık doya doya gazlayabilirim. bu arada http://video.google.com/videoplay?docid=980547339061120203&q=angel+eye bu çalışma benim Nude'a gitmez ama sizin R'larda acayip durur =) biri yapsa da görsek.

Abi video gerçekten süper. adam kağıttan uçak yaparcasına rahat bi şekilde angel eye yapmış yaa:queen: bende angel eye vardı ama calışmıolar, tekrardan yaptırmayı düşünüyorum.

Ama bu topic böyle mesajsız bırakılırsa değil 2. sayfa, 3. - 4. sayfalara kadar gerileyecek sanırım. Nerelerdesiniz arkadaşlar? Herkes izne mi çıktı??
::alkiis::
Haydi Uyanın!!
haklısın orhancım kimseler yok ortada sanırım herkez tatilde. zaten bi gezi organizasyonu da yapamadık içime oturdu walla:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Bu arada geçen hafta 4.Levent'ten 1. Levent'e giderken bir GPR125 gördüm. Arkasında çanta işe veya okula gidiyordu. Sağda solda var aslında bizim motoru kullanan adamlar, toparlamak lazım bir.

Angel'ı yakıştıramıyorum ben bir türlü. Meraklısı kendisi için yapabilir ama bana hiç cazip gelmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst