- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,788
Arkadaşlar bu gün başımdan geçenleri sizinle paylaşmak istiyorum :
Sabah motorun marşına basınca motor çalışmadı bi kaç kere denedikten sonra çalıştırmayı başardım.Ama çalıştığında da korna çok az çalıyor sinyaller, vites lambası yanmıyordu. Herhalde akü bitti dedim ama bi yandanda aküyü yeni değiştirdim (1.5 ay önce) nasıl biter bu diye kendi kendime söyleniyorum. Neyse sonra doğru Maslak FERCO'ya gittim, şikayetlerimi anlattım. Aküyü , konjektörü filan kontrol ettiler. Akünün bittiğini ama aküden kaynaklanan bir problem olmadığını, konjektörün (regülatörün) bozulduğunu ve motor çalışır vaziyette iken aküyü şarj etmediğini ve bu yüzden akünün bittiğini söylediler.Tamir olur mu sorusuna tamir olmaz değiştirmek lazım diye bi cevap geldi.Tabi hemen akabinde konjektörün fiyatını sorduğumda duyduğum rakama şok oldum.. bana söylenen fiyat 587 ytl
l: Değiştirmeyeceğimi söyledim ve servisten ayrıldım.. Tabi durdukyere bi ton masraf çıkmasına çok sinir oldum. Sadede geleyim ben : Motorumu hep götürdüğüm bir yamaha servisi vardı oraya götürdüm, derdimi anlattım. kısa bi araştırmadan sonra konjektöre giden kabloların koptuğunu söyledi usta ve kabloları onardı.
Motor çalıştı :cat:
Sonuç olarak Kardeşler Yamaha Servisi Salim Usta fiyatı: 50 ytl
Maslak FERCO fiyatı: 587 ytl + işçilik
Siz siz olun servisin her dediğine anında güvenip bi sürü para bayılmayın..
Bu gün FERCO'ya az kalsın öpülüyordum ama son anda yırttım..
Sabah motorun marşına basınca motor çalışmadı bi kaç kere denedikten sonra çalıştırmayı başardım.Ama çalıştığında da korna çok az çalıyor sinyaller, vites lambası yanmıyordu. Herhalde akü bitti dedim ama bi yandanda aküyü yeni değiştirdim (1.5 ay önce) nasıl biter bu diye kendi kendime söyleniyorum. Neyse sonra doğru Maslak FERCO'ya gittim, şikayetlerimi anlattım. Aküyü , konjektörü filan kontrol ettiler. Akünün bittiğini ama aküden kaynaklanan bir problem olmadığını, konjektörün (regülatörün) bozulduğunu ve motor çalışır vaziyette iken aküyü şarj etmediğini ve bu yüzden akünün bittiğini söylediler.Tamir olur mu sorusuna tamir olmaz değiştirmek lazım diye bi cevap geldi.Tabi hemen akabinde konjektörün fiyatını sorduğumda duyduğum rakama şok oldum.. bana söylenen fiyat 587 ytl
Motor çalıştı :cat:
Sonuç olarak Kardeşler Yamaha Servisi Salim Usta fiyatı: 50 ytl
Maslak FERCO fiyatı: 587 ytl + işçilik
Siz siz olun servisin her dediğine anında güvenip bi sürü para bayılmayın..
Bu gün FERCO'ya az kalsın öpülüyordum ama son anda yırttım..
Son düzenleme:
