- Katılım
- 6 Nis 2008
- Mesajlar
- 313
Orhancim Tatilin Tadini cikart
19/07/2008 karakoy kemeralti caddesi uzerinde trafik kazasi gecirdim , kask eldiven ve mont'sayesinde sadece sol diz ve sol ayak bilegimden yaralandim "kirik yada cikik yok cok sukur " 4 gun kadar uzerine basamadigim ayagim suanda stabil bir sekilde eski islevini goruyorKaza sonrasi ben ambulans ile Taksim ilk yardim hastanesi acil servisine kaldirildim ilk mudahale sonrasinda musayede altinda tutuldum bir sure sonrasinda isin brokrasi kismi ile ugrastim kan ver rapor icin adlitip kurumuna git gel motosikletim cekilmis park a onu cozdur vesayre derken ancak araniza dondum , bu durumu sizlerle gec paylastigim icin ızgunum
Arkamdan tutulmus olan kaza raporunda 8/8 kusur bana yazilmis lakin bir hata oldugunu biliyorum kazaraporu iki gidis yonu seklinde belirtilimis benim kaza yaptigim locasyon tam tamina 3 seritnedense polis abilerimiz ben hastane'de iken hemen sucu bana yikmislar , kaza sonrasinda gelen ekip arkadaslar birde ruhsatimi goremedikleri icin 105 ytl ceza kesmisler hastaneye kaldirilan bi kisi nasil ibraz eder olay yerindeki polise ruhsati bunu'da cozmus degilim eksik evraklarim vardi hepsini tamamladim ve kaza raporu ve sonrasinda tutulan cezalara itiraz edecegim bu surec icinde olanlari anlatirim
Kazasiz belasiz gunler
Seviyorum sizi.
Ugur.
![]()
Kanka geçmiş olsun. Ciddi bir zarar görmemene sevindim. Böyle durumlar karşısında birbirimizi arayalım arkadaşlar..




