Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Bilal dediklerin doğru. Modifiye yapılıyor ise bütün bu dediklerin göze alınıyor demektir.
Bu işe para, zaman ve emek harcayacak arkadaşların yanındayım. Her türlü destek, teknik danışmanlık verilir. Bugün okuldan çıkış belgemi de aldım, yüksek mak. müh. oldum arkadaşlar sonunda :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Bilal dediklerin doğru. Modifiye yapılıyor ise bütün bu dediklerin göze alınıyor demektir.
Bu işe para, zaman ve emek harcayacak arkadaşların yanındayım. Her türlü destek, teknik danışmanlık verilir. Bugün okuldan çıkış belgemi de aldım, yüksek mak. müh. oldum arkadaşlar sonunda :)

hayırlı uğurlu olsun orhancım
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Harika abi ya cok sevindim orhancim artik mesleginin zirvesindesin yoksa varmi daha'da otesi :)


Allah hep zihin acikligi versin.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Çok teşekkürler arkadaşlar, eksik olmayın. Hepimiz mesleklerimizde en başarılı oluruz inşallah.

Biraz önce Maslak Ferco ile görüştüm arkadaşlar. Rektifiye yapılırken değişen piston, segman ıvır zıvır için verilen ücret ortalama €350 + KDV imiş, parçalar stokta mevcut. İşçilik için de 200 YTL gibi bir rakam telafuz etti yedek parça sorumlusu Kadir Bey. Huhubat fiyatları el yakıyor diyebiliriz...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
bunu yaptırıncaya kadar Athena 170 getirtirim ben =) bu sene iyi kilometre yapayım da önümüzdeki yaza kadar iyice yıpratmış olayım mevcut pistonu. çok gazım bu athena konusunda arkadaşlar =) bugün hayaller kurdum, athena, egzoz, hava filtresi, elden geçmiş dişliler ile bence 35 beygir olur bu alet. 120kg 35 beygir. inanılmaz olur.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
bunu yaptırıncaya kadar Athena 170 getirtirim ben =) bu sene iyi kilometre yapayım da önümüzdeki yaza kadar iyice yıpratmış olayım mevcut pistonu. çok gazım bu athena konusunda arkadaşlar =) bugün hayaller kurdum, athena, egzoz, hava filtresi, elden geçmiş dişliler ile bence 35 beygir olur bu alet. 120kg 35 beygir. inanılmaz olur.

Gerçekten çok güzel olur Erdem. Ben destekçinim sonuna kadar :cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Gerçekten çok güzel olur Erdem. Ben destekçinim sonuna kadar :cat:


athena kit ıvırı zıvırıyla 1200-1300 lıraya gelıyor.Bıraz once işe gelmeden ustama ugradım kendısı Ferco motorun kucukcekmece yetkılı servısı.Sen kiti getırt ben takarım sorun dııl dedı.işcilikde 200 demez kesınlıkle.
Orhancım karburatoru sordum ayar yapılabılıyormus yanı otomatık olma durumu yok ayar yapılabılıyor.Ama karburatorde, kiti takınca farklı meme kullanmak gerekıyo memesı degıscek dedı.Ayrıca pıston kolu ve krankın da degısmesı gerekebılır duruma göre belki dedi. kitin içeriğini gormem gerekıyo falan dedi.

Bende buyuk ıhtımal seneye bu kiti uygulayacagım.yalnız değilsin bu konuda erdemcim beraber uygulama yaptırırız.
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
athena kit ıvırı zıvırıyla 1200-1300 lıraya gelıyor.Bıraz once işe gelmeden ustama ugradım kendısı Ferco motorun kucukcekmece yetkılı servısı.Sen kiti getırt ben takarım sorun dııl dedı.işcilikde 200 demez kesınlıkle.
Orhancım karburatoru sordum ayar yapılabılıyormus yanı otomatık olma durumu yok ayar yapılabılıyor.Ama karburatorde, kiti takınca farklı meme kullanmak gerekıyo memesı degıscek dedı.Ayrıca pıston kolu ve krankın da degısmesı gerekebılır duruma göre belki dedi. kitin içeriğini gormem gerekıyo falan dedi.

Bende buyuk ıhtımal seneye bu kiti uygulayacagım.yalnız değilsin bu konuda erdemcim beraber uygulama yaptırırız.

artik siz uygulayinca bende size ayak uydururum zira bu donemde butler sagolsun a2 ye giremedim :salut: araba alicam bu gidisle :silent:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
athena 170 egzost filtre karbrtr memesi 45 beygir civarı veriyor diye bilyrm 35 diil yani ama cok benzin yakar :S
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
1
Slm

ben enderARKADAŞLAR BENDEDE GPR 125 VAR VE HİÇKİMSEDE GRMEDİM AYNISINDAN toplanıpta biryerlere giderken haber versenizde bende gelsem
05548149987 bu tlfnum aranıza alırsanız sevinirimmm
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ender hoşgeldin. istanbul'da mı oturuyosun? biraz kendinden bahset be abi =) "ben ender" az olmuş sanki =) ilk buluşmada görüşmek üzere.

Bilo, dediğin gibi 45 beygir veriyorsa şaka gibi olur. ben o kadar para verip de tüm bu kitleri taktırırsam, 100ytl daha verir dyno'ya sokarım abi =)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
45 hp sadece kit ile abartı olur,kit,egzos,karbüratör ıvır zıvır bence olacağı 35hp filandır!Ama roket olur bundan emin olun,motor rektifiyesi eğer yamahadan parça alınarak yapılırsa 300YTL parça parası,işçilikte 150 civarı 450 gibi bir rakam oluyor,eğer parçaları fercodan alırsanız iş değişiyor parçalar zaten 900 tutar kendi başına,nerden biliyorum derseniz,izmir servisinin ustası benim samimi olduğum birisi,dükkana istanbuldan gpr gelmişti,motoru patlatmış onu topladıklarından biliyorum,sonra sahibindende ilanı vardı süper temiz diye:)Ama rektifiyeye daha nice km ler var nerden çıktı bu şimdi:silent:
Athena kiti takması taş çatlasın 3 saat sürer ustaya bağlı olmak koşuluyla,mesela biz runner'ı 2saatde topluyorduk,2zamanlarda motor toplamak kolay iştir...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Astral keşke istanbul'da olsaydın, bütün meraklılar toplanırdık şahane bilgi paylaşımı olurdu. Birimiz kit'i getirttiğinde toplarken seni de rahatsız ederdik =) gerçi yanlış hatırlamıyosam motorla ilgili bi mesleğin vardı, yeterince sıkılmışındır açık motor görmekten =)

Bu arada Cihan'la konuştuk dün. Konuşmaz olaydık adam beni feci gaza getirdi. Cihan'ın ustası da "krank değiştirmek gerekebilir" demiş. bu konuda ne diyorsunuz?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
45 hp sadece kit ile abartı olur,kit,egzos,karbüratör ıvır zıvır bence olacağı 35hp filandır!Ama roket olur bundan emin olun,motor rektifiyesi eğer yamahadan parça alınarak yapılırsa 300YTL parça parası,işçilikte 150 civarı 450 gibi bir rakam oluyor,eğer parçaları fercodan alırsanız iş değişiyor parçalar zaten 900 tutar kendi başına,nerden biliyorum derseniz,izmir servisinin ustası benim samimi olduğum birisi,dükkana istanbuldan gpr gelmişti,motoru patlatmış onu topladıklarından biliyorum,sonra sahibindende ilanı vardı süper temiz diye:)Ama rektifiyeye daha nice km ler var nerden çıktı bu şimdi:silent:
Athena kiti takması taş çatlasın 3 saat sürer ustaya bağlı olmak koşuluyla,mesela biz runner'ı 2saatde topluyorduk,2zamanlarda motor toplamak kolay iştir...


Rektifiye için yamahadan parça alırsak daha uygun olur demışsın astral.Fercodan almakla yamahadan almak arasında fark olarak ne fark var.Eger elle tutulur bır fark yoksa yamahadan almak daha mantıklı tabııkı.Ben athena kıt dusunuyorum gerçi ama.DT125 ıle gpr125 motorları arasında Derbinin yaptıgı geliştirmeler kadar fark var bıldıgım kadarıyla ve yamahadan alınacak parcalar DT125 parcaları olacak.Bunların bızım makınelere uyumuyla ılgılı fıkırlerıı bızle paylasabılırmısın.
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
16
jonturq
makina acayip olmuş soranlar haklı maxi scooter alakası yok ellerine sağlık
asil makinayı hem asil hem soylu yapmışsın
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Bilal dediklerin doğru. Modifiye yapılıyor ise bütün bu dediklerin göze alınıyor demektir.
Bu işe para, zaman ve emek harcayacak arkadaşların yanındayım. Her türlü destek, teknik danışmanlık verilir. Bugün okuldan çıkış belgemi de aldım, yüksek mak. müh. oldum arkadaşlar sonunda :)

Hayırlı olsun Orhan olaya son noktayı koymuşsun :)
bu kit olayı baya sarmış herkezi, gayet mantıklı geldi bana da:cat: bu arada tatilde olduğum için forumu pek takip edemedim. ama pazartesi gününden itibaren istanbulda ve forumdayım....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst