Arkadaşlar Şile gezisindekiler hatırlar, şile sahile sapmadan önce bi süre mola vermiştik. Orada "Saklı Dere" yazan bi tabela vardı. Size "bakın dere falan diyo, güzel biyer olabilir" demiştim ama çok romatik kaçabilir diye de hiç ısrar etmemiştim. Bugün kız arkadaşımla oraya gittik. İnanılmaz güzel bir yer. Bi kere gerçekten saklı. çok az insan var. hatta biz gittiğimizde bir kişi bile görmedik. Derenin kenarında, üzeri ağaçlarla kapanıp doğal serin bir gölge olmuş ahşap masalı bir yer. Dereye minicik iskele kurup onun üzerine masa atmışlar, istersen derenin üzerinde yiyorsun.. her masanın yanında bir de hamak var. Yemeği pek rahat yiyemiyorsunuz çünkü mekanın süslü tavukları bacaklarınıza sırnaşıyor =) kendin pişir usulü var. Karışık etin bir kilosuna 25 lira istiyorlar. pazarlıkla 20'ye bırakabilirler belki. O kadar huzurlu bir ortamdı ki hamakta uyuyup kalmamak için zor tuttuk kendimizi. Tavsiye ediyorum. Siteden duyduktan sonra Durusu'ya gidelim demiştim ama önce bi sizle gidip keşfetmek isterim.
Bu işler şirket politikası,piston,segman,silindir gibi parçaları yamahadan alırsan 400-500 ucuza geliyor(toplanan gpr'ın parçalar yamahadan alındı,servisteki usta eskiden yamahadaydı o aldı parçaları,piston,segman,silindir filan aynı) motor rektifiye olacaksa dtr 125 parçalarıyla yapılabiliyor,birebir aynı,derbi ne yaptı dersen,euro 2 için egr valfi ekledi,egzos değiştirdi,beyin vs gibi parçalarla oynadı ama motorun ana parçaları yamahadan birebir alınma...Ucuz olmasının bir nedenide yamaha bu motoru kullanmayı bıraktı,sonuçta eski modellerin parçasıda ucuz olur,stoktaki parçalardan veriyor...derbide ise parçalar hala üretiliyor ve bu motor yeni bir motor,yeni olduğundan da parçası şu sıralar ucuz olmaz,zamanla fiyatı düşerRektifiye için yamahadan parça alırsak daha uygun olur demışsın astral.Fercodan almakla yamahadan almak arasında fark olarak ne fark var.Eger elle tutulur bır fark yoksa yamahadan almak daha mantıklı tabııkı.Ben athena kıt dusunuyorum gerçi ama.DT125 ıle gpr125 motorları arasında Derbinin yaptıgı geliştirmeler kadar fark var bıldıgım kadarıyla ve yamahadan alınacak parcalar DT125 parcaları olacak.Bunların bızım makınelere uyumuyla ılgılı fıkırlerıı bızle paylasabılırmısın.
Arkadaşlar kafama birşey takıldı,sizde de böyle bir olay varmı sormak istiyorum,klavuzda göremedim de! Benim göstergede benzin bitmeye yakın veya benzin aldığımda 00, 01,....08 gibi yazılar çıkıyor,bu neyin nesidir çözemedim...bilen var mı acaba!!!!Birde benim gösterge sadece mil gösteriyor,km/h dönüşümü yok,klavuzdaki yapılanları aynen uyguladım,3 sn km/h gösteriyor sonra mile dönüyor...
Bu işler şirket politikası,piston,segman,silindir gibi parçaları yamahadan alırsan 400-500 ucuza geliyor(toplanan gpr'ın parçalar yamahadan alındı,servisteki usta eskiden yamahadaydı o aldı parçaları,piston,segman,silindir filan aynı) motor rektifiye olacaksa dtr 125 parçalarıyla yapılabiliyor,birebir aynı,derbi ne yaptı dersen,euro 2 için egr valfi ekledi,egzos değiştirdi,beyin vs gibi parçalarla oynadı ama motorun ana parçaları yamahadan birebir alınma...Ucuz olmasının bir nedenide yamaha bu motoru kullanmayı bıraktı,sonuçta eski modellerin parçasıda ucuz olur,stoktaki parçalardan veriyor...derbide ise parçalar hala üretiliyor ve bu motor yeni bir motor,yeni olduğundan da parçası şu sıralar ucuz olmaz,zamanla fiyatı düşer
Evet haklısın ama model eskidikçe yan sanayi güzel parçalarda çıkıyor,bunların fiyatları uygun oluyor,yeni çıkan modelde parça çeşitliliği olmuyor,tek orjinal parça kullanabiliyorsun...Tam tersi astral model eskidikçe parça fiyatları tavan yapar
Şuanki durumda gpr ın pistonu 100 ytl ise gilera gfr nin pistonu 200 ytl den bulunur hemde çıkması diyebilirim![]()
Abi ben evden işe işten eve kullanıyordum, artık onu da kullanmıyorum (kilo nedeniyle) içim içimi yiyor. Kız arkadaşımı da tatile gönderdim, artık doya doya gazlayabilirim. bu arada http://video.google.com/videoplay?docid=980547339061120203&q=angel+eye bu çalışma benim Nude'a gitmez ama sizin R'larda acayip durur =) biri yapsa da görsek.
haklısın orhancım kimseler yok ortada sanırım herkez tatilde. zaten bi gezi organizasyonu da yapamadık içime oturdu walla:salut:Ama bu topic böyle mesajsız bırakılırsa değil 2. sayfa, 3. - 4. sayfalara kadar gerileyecek sanırım. Nerelerdesiniz arkadaşlar? Herkes izne mi çıktı??
::alkiis::
Haydi Uyanın!!