- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 1,353
Hayırlı olsun kazasız sürüşler .Bu arada Muharrem sakkallar gitmiş yakışmış dicektim ama o poz işi bozmuş be kardeşim keşke sakal olsaydı hani biraz kurtarırdı 
Son düzenleme:








