melocann geldi aldı gidemedi, hayırlı olsun diyelim=)

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Hayırlı olsun kazasız sürüşler .Bu arada Muharrem sakkallar gitmiş yakışmış dicektim ama o poz işi bozmuş be kardeşim keşke sakal olsaydı hani biraz kurtarırdı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hadi gene iyisin, siftahı festivalle, devamınıda 800 km yolla yaptın:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
he yaaaa motorun tadına iyice vardım 3 günde 1000-1500 km arası yol yaptım bu kesmiyor artık buyuğune bakalım:p:queen:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hayırlı olsun kardeşimize güle güle kullansın

GKN sen bu hayır işlerini metehan abinden mi öğreniyon :)
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
Melocan hayırlı olsun yarın canlı canlı göreceğiz inşaALLAH:cat::rendeer::bounce:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
metin abi tekrardan hayırlı olsun

motoru yıkayacan mı yoksa muzaffer abimin oraya mı gotureceksın?
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hayırlı olsun.
Kazasız belasız bol bol sürüşlerin olsun..
Montunuda giymeyi unutma:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun melocannnn abi :p

saol celil eyvallah

Hayırlı olsun kazasız belasız

teşekkür ederim allah razı olsun

hayırlı olsun melocan......gökhan suzuki yide bana bağlasana:p

saol'da ne oluyoooo benim topikte bakiyimmm

gixxer ımı, banditimi :)

layn gökhan anlaşırsanız aracı parası isterim ona göre çünkü benim topik vesile oldu ona göre:p:queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
sabahın bir vakti uykulu gözlerle konyaya doğru teker çevirecektin nasıl rahat gittinmi bari
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst