melocann geldi aldı gidemedi, hayırlı olsun diyelim=)

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sevgili mt ailesi, son 1 haftadır karaman mt den melocannn (metin) kardeşimize yaptığımız araştırmalar sonucu istanbulda motorunu aldık, kendi izni ve rızasıylada topicini açalım dedik :)
motor honda cbr 125 sihay gri, 13.700 de tertemiz bi motor, kardeşimede çok yakıştı hani:)
hemen bakımlarını yapıp motorla caddede, kadıköyde piyasaya başladı:p

akşam dönmek istemesine rağmen gidicek vasıta bulamadı, şimdilik istanbulda yarında kalması için kandırırsam cumartesi yalovaya getiricem, miilli olucak sayemde:p:p
neyse daha fazla karıştırmadan hayırlı uğurlu olsun diyorum kendisine, buyrun fotolar:rendeer:

spa0001oj9.jpg

arkadaş motoru çekicem diyince böle bi poz verdi, motor kelimesini üstüne alındı sanırsam :cherry:
spa0002ot1.jpg


spa0004ez7.jpg


spa0005op6.jpg


spa0006qq7.jpg


spa0007xy2.jpg


spa0009or3.jpg


spa0010iq2.jpg


spa0012je2.jpg


spa0013eo8.jpg


spa0014ym1.jpg


spa0017ds1.jpg


spa0018th9.jpg


spa0023ae1.jpg


spa0024cz9.jpg


bu fotoğrafı yoğun duygular yaşadığım için çektim, yolarca cönevarın özünü memleketini aradık ve sonunda haremde bulduk, ona ulaşmak bi telefon kadar yakın:p bilet rez. için=GKN:mrgreen::p
spa0025qz9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız iyi günlerde kullan.


dipnot:tövbekar iso ya hürmetler:p


bu arada katılım olursa [MT İSTANBUL]Patnos'a canavarı görmeye gidiyoruz! buluşmasını düzenlemekten gurur duyarım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ya arkadas siz hiç kadıkoy tepe nautılus teknosaya geldinizmi bişiler aldınızmı:silent: sima cok tanıdık geldi baya =)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hayırlı olsun gıcır gıcır motor... Zaten ilanına da bakmıştım , gkn da kontrol edecek deyince bir şüphem kalmadı :cherry:

Bu arada pamukkale turizm bagajına alıyor motor aklınızda olsun.
Ama yalova daha akıllıca olur , ben de yarın öğlen çıkıyorum yola... Hayırlısı.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya arkadas siz hiç kadıkoy tepe nautılus teknosaya geldinizmi bişiler aldınızmı:silent: sima cok tanıdık geldi baya =)

nautilus a çok sık gleiyoruz, en son teknosa dan mhrrm bi telefon aldı sanırsam, ama bugünde uğradık nautilus a, bebek beziyle, popo silme bezi aldık :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin, müdür!!! patnostan banada bi kişilik yer ayır :mrgreen: viiijjjjjjjjjjjjjjjjt!!! :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı olsun melocanım dostum. :rendeer:
Kazasız, belasız, mutlu günleriniz olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim abim.. :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun melocan .... Allah kaza bela gostermesın . İnsan bızede bı haber verırdı bızımde bı cayımızı ıcerdı :p

Gkn Abim Agustosun 15 de memlekete gıdıcem PATNOS tan gecerken söz Sana canavarın KAldıgı magrasını cekıcem ve yattıgı yolu gostercem :queen: Hatta canavarlada Bı kısa konusmamız olucak . Randövü aldım Her gun doluymus :mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
aga ben orda calısıorum deniz ismim gecenlerde geldiniz ewt tel.unu hatırladım yolunuz düsünce ugrayın beklerim cay ısmarlarım :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu arada katılım olursa [MT İSTANBUL]Patnos'a canavarı görmeye gidiyoruz! buluşmasını düzenlemekten gurur duyarım:p

hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin, müdür!!! patnostan banada bi kişilik yer ayır :mrgreen: viiijjjjjjjjjjjjjjjjt!!! :cherry:

Gkn Abim Agustosun 15 de memlekete gıdıcem PATNOS tan gecerken söz Sana canavarın KAldıgı magrasını cekıcem ve yattıgı yolu gostercem :queen: Hatta canavarlada Bı kısa konusmamız olucak . Randövü aldım Her gun doluymus :mrgreen:

biletler satılmaya başladı bile, kara borsa mübarek :p
aga ben orda calısıorum deniz ismim gecenlerde geldiniz ewt tel.unu hatırladım yolunuz düsünce ugrayın beklerim cay ısmarlarım :)

yarın metini nautilusa götürücem, sanada uğrarız denizcim:wiinkk:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
yarın yalan olur izinliyim cünkü ama baska bigün mutlaka beklerim kardeşim
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
melocanım :) çok baktım bugün sana cbr ama alındı haberi gelince rahatladım . hayırlı ugurlu olur inşallah .. güle güle bin kazasız belasız . yarın buralardaysan görüşürüz dostum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst