- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
- Konu Yazar
- #1
sevgili mt ailesi, son 1 haftadır karaman mt den melocannn (metin) kardeşimize yaptığımız araştırmalar sonucu istanbulda motorunu aldık, kendi izni ve rızasıylada topicini açalım dedik 
motor honda cbr 125 sihay gri, 13.700 de tertemiz bi motor, kardeşimede çok yakıştı hani
hemen bakımlarını yapıp motorla caddede, kadıköyde piyasaya başladı
akşam dönmek istemesine rağmen gidicek vasıta bulamadı, şimdilik istanbulda yarında kalması için kandırırsam cumartesi yalovaya getiricem, miilli olucak sayemde

neyse daha fazla karıştırmadan hayırlı uğurlu olsun diyorum kendisine, buyrun fotolar:rendeer:
arkadaş motoru çekicem diyince böle bi poz verdi, motor kelimesini üstüne alındı sanırsam :cherry:
bu fotoğrafı yoğun duygular yaşadığım için çektim, yolarca cönevarın özünü memleketini aradık ve sonunda haremde bulduk, ona ulaşmak bi telefon kadar yakın
bilet rez. için=GKN:mrgreen:
motor honda cbr 125 sihay gri, 13.700 de tertemiz bi motor, kardeşimede çok yakıştı hani
hemen bakımlarını yapıp motorla caddede, kadıköyde piyasaya başladı
akşam dönmek istemesine rağmen gidicek vasıta bulamadı, şimdilik istanbulda yarında kalması için kandırırsam cumartesi yalovaya getiricem, miilli olucak sayemde
neyse daha fazla karıştırmadan hayırlı uğurlu olsun diyorum kendisine, buyrun fotolar:rendeer:
arkadaş motoru çekicem diyince böle bi poz verdi, motor kelimesini üstüne alındı sanırsam :cherry:
bu fotoğrafı yoğun duygular yaşadığım için çektim, yolarca cönevarın özünü memleketini aradık ve sonunda haremde bulduk, ona ulaşmak bi telefon kadar yakın
Son düzenleme: