- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
yolculuk iiii'di fakat yorgunluk mahvetti hele omuzlarım bi tutuldu hala acıyor:salut:
kazasız belasız gittinya boşver geçer allah iyi günlerdebinmeyi nasip etsin tekerin düz bassın:cat:
yolculuk iiii'di fakat yorgunluk mahvetti hele omuzlarım bi tutuldu hala acıyor:salut:
yolculuk iiii'di fakat yorgunluk mahvetti hele omuzlarım bi tutuldu hala acıyor:salut:
kazasız belasız gittinya boşver geçer allah iyi günlerdebinmeyi nasip etsin tekerin düz bassın:cat:
aldın tabi makinayı ağriyacak oran buran, ama sadece bi süre, alıştıktan sonra dik oturulan motosikletler yorucak seni:cat:
halaoğlu gel bi masaj yapam sana :cherry: birşeyin kalmaz :sunny:
Hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Güle güle kullanasın.
hayırlı olsun melocanım şu anahtarı verde bi egzost delelim bi bagırtalım bi lastik yakiim gene (![]()
Hayırlı Olsun Metin abi nası yorum yapmamışım bugune kadar![]()
hayırlı olsun metin gkn nin sayesinde milli oldun he:queen:
fiyatı nekadar göremedim? :silent:
ne demek yaf canın saolsun teşekkür ederim
saol teşekkür ederim
ewet ya gkh saolsun milli yaptı
fiyat 2900 aldık bakım felan 3000 patladı işte
Ya bu GKN de herkesi milli yapıyo canım![]()
ne demek yaf canın saolsun teşekkür ederim
saol teşekkür ederim
ewet ya gkh saolsun milli yaptı
fiyat 2900 aldık bakım felan 3000 patladı işte
Ya bu GKN de herkesi milli yapıyo canım![]()
sennkinin model neydi lan ahmetmi:queen::queen:
hilmi slx:mrgreen:
Ya bu GKN de herkesi milli yapıyo canım![]()
sennkinin model neydi lan ahmetmi:queen::queen:
olm bırakın şu milli laflarını, adım yakında muhabbet tellalına çıkıcakk:mrgreen:
ama bi yalnışlık olmasın marv, tülay slx, hilmi görünümlü olucak :cherry:
Hayırlı olsun Metocan keyifle kullanmanı dilerim çokda yakışmış hani.
Horttttt!!!!!
Motoru ne ile getirdiniz?Otobüsler alıyor mu?Açıkcası ne ile geldiğini anlayamadığımdan hortlattım kusura bakmayın arkadaşlar.Benim de pazartesiye Ankara'dan bir motor getirme işim olacak da bilsem hiç de fena olmaz:cat: