melocann geldi aldı gidemedi, hayırlı olsun diyelim=)

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kazasız belasız gittinya boşver geçer allah iyi günlerdebinmeyi nasip etsin tekerin düz bassın:cat:

kazasız belasız geldim çok şükür neyle geldin diyenlerin hepsinin ağzı açık kalıyooo

hatta babamın bile:queen::queen:

saol dostu allah hepinizden razı olsun umarım herkes istediği makinayı alır

aldın tabi makinayı ağriyacak oran buran, ama sadece bi süre, alıştıktan sonra dik oturulan motosikletler yorucak seni:cat:


inşallah dediğin gibi olur yoksa ben bu acıyı ne kadar çekebilirim bilmiyorum:queen::queen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun.

Allah kaza bela vermesin.

Güle güle kullanasın.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun melocanım şu anahtarı verde bi egzost delelim bi bagırtalım bi lastik yakiim gene (:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsun melocanım şu anahtarı verde bi egzost delelim bi bagırtalım bi lastik yakiim gene (:)

saol jesse o günleri şimdiden özledim be dostum keşke orada olsamda yapsan herşey için çok saolun muharrem sen ve gökhan sizler gibi dostlar olduktan sonra inan insanın sırtı yere gelmez
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne demek yaf canın saolsun teşekkür ederim



saol teşekkür ederim

ewet ya gkh saolsun milli yaptı

fiyat 2900 aldık bakım felan 3000 patladı işte


Ya bu GKN de herkesi milli yapıyo canım:p

sennkinin model neydi lan ahmetmi:queen::queen:

hilmi slx:mrgreen:

olm bırakın şu milli laflarını, adım yakında muhabbet tellalına çıkıcakk:mrgreen:
ama bi yalnışlık olmasın marv, tülay slx, hilmi görünümlü olucak :cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Ya bu GKN de herkesi milli yapıyo canım:p

sennkinin model neydi lan ahmetmi:queen::queen:

olm bırakın şu milli laflarını, adım yakında muhabbet tellalına çıkıcakk:mrgreen:
ama bi yalnışlık olmasın marv, tülay slx, hilmi görünümlü olucak :cherry:

millet yanşıl anlayacak be milli felan ayıp oluyooo haa:queen::queen:

arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın ilk kez bi fistivale katıldım o bakımdan milli haa:queen::queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun Metocan keyifle kullanmanı dilerim çokda yakışmış hani.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Horttttt!!!!!

Motoru ne ile getirdiniz?Otobüsler alıyor mu?Açıkcası ne ile geldiğini anlayamadığımdan hortlattım kusura bakmayın arkadaşlar.Benim de pazartesiye Ankara'dan bir motor getirme işim olacak da bilsem hiç de fena olmaz:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Horttttt!!!!!

Motoru ne ile getirdiniz?Otobüsler alıyor mu?Açıkcası ne ile geldiğini anlayamadığımdan hortlattım kusura bakmayın arkadaşlar.Benim de pazartesiye Ankara'dan bir motor getirme işim olacak da bilsem hiç de fena olmaz:cat:

dostum geç olsu ksr bkm ewde tadilat vardı o yuzden giremedim siteye gelelim sorunun cevabına

ilk önce otobus denemesi yaptık tamam alırız yanlız 80 ytl alırız dediler ilk önce olmaz desekte sonradan ok dedik daha sonrada adamalar olmaz almıyoruz dedi sonra treni yokladılar tren tamam alırız yanlız anadolu expresi pazar günü var dedi ok bekleyelim dedim bilet almaya gittiğimizde almıyoruz bagaz kalktı dediler ve 900 km binip gelmek zorunda kaldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst