Konser haberi - 27.07.2008 Metallica - İstanbul

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi merak etme kylie minoque tarzı gereksiz bi konser daha olur elbet :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1 adet saha içi konser bileti satıyorum. Duyurulur :)
ilgilenenler özel mesaj atsın lütfen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abilerim akranlarım :)
varsa gitcek olan. ve de mt nin bir grubu olarak toplaşmak isteyen varsa bi şekilde birbirimizi bulalım.
fotoları da paylaşırız sitede.:cat:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
44
en çok bira fiyatlarını merak ediyorum.Bu arada bişey duydum her türlü küpe zincir bozuk para sahneye atabilecek cisimleri içeri almıyacaklarmış.Gidecek olanların dikkatine
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
36
çok gelmek istiyorum ama işler dolayısı ile tanrıcaları izleyemeyecem bol bol resim isterim iyi eglenceler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelin gelin :)
numaram yazılı imzada.
motorsuz gitcem galiba. sıkıntı olur sami yen 'de... ya da taksime bağlayabilirim..
arada görüşürüz foto alırız anı olur :cat:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Arkadaşlar bilet almak isteyen varsa ilanlar sayfasına baksın lütfen.Elimde 3 adet saha içi bilet patladı
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Gittigidiyor'a koy talkie indirimli millet atlar bence...Zaman kaybetmeden koy derim :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim nicke bak arada kaç gün kaldığını öğren :) (msn)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Türkiye Pist Yarışları'nın Bulgaristan ayağı bu haftasonu yapılacağı için konsere gelemiyorum...
2 biletimi de sattım , gidenler benim için de dinlesinler...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Bende orda olcaam yaşasın ya aynı şeklde bzde yıllardır beklıyorz ha geldı ha gelcek vıp bıletım kıtaplığımda şafak sayıyorum :mrgreen: kaçta saha önünde olcaksınız aceba :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst