Konser haberi - 27.07.2008 Metallica - İstanbul

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben de metal fun'ım.
beni de yazın.
:)
heavyhe0.jpg
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
8
arkadaşlar aanızda yeniyim ama benide aranıza katarsanız sevinirimm..büyük bir ihtimal metallicanın son konseri olur bunu kaçırmak istemez kimse...
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
77
Ben 96'da seyretmistim, t-shirtu hala duruyor :) Hayatimda canli seyrettigim en iyi gruplardan biri.

St Anger albumunu oturup dinlemedim ama duydugum var ve hic hosuma gitmedi.

AMA buna ragmen parasi ve zamani olan bu konsere gitsin. Bu adamlar eylendirmesini biliyor. Pisman olmayacaksiniz.

Zamanlamasi bana cok ters gelebilir, Istanbulda olursam kesin giderim.

Ve kesinlikle saha ici olmak zorunda... Gercegi bizim tribunlerde oturma diye birsey yok ama yine de saha ici...

Ben de metal fun'ım.
beni de yazın.
:)
heavyhe0.jpg

Size sabah eylencesi olsun....

10-11 yaslarindaydim, ismi lazim degil bir ulkedeydim. Benden 3-4 yas buyuk biri ile tanismistim, muhabet ediyoruz. Bana bizim oralarda metal var mi diye sormustu.

Ben de cografya dersinden ogrendim ya, evet bizde demir madenleri var demistim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Beni de yazın listeye orada olacağım :) Aynı şekilde ben de bakmıştım ve 27 temmuzda soru işarete görünce acaba demiştim. Tek gitmeyi düşünmüyordum ancak madem MT dende gidecek arkadaşlar var neden olmasın.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
vayyyyyyy.... işte müthiş bir olay daha İstanbul için... 99 konserinde bende vardım.. gerçi ben zorunluydum.. o dönem konseri düzenleyen Number One da çalışıyordum ben izleyiciden çok organize edendim... Ama size şunu söleyebilirimki provaları konserden çok daha eğlenceli oluyor... KOnser sırasında seyirciyi eğlendirme derdine düşüyorlar provalarda kendi kendilerine eğleniyorlardı ve çok daha muhteşem oluyordu... Hele konser platformu kuruluşu sırasında manzara mükemmeldi.. 30 a yakın dağcı (erkek hepsi) sanki dağa tırmanacak gibi ekipmanı bellerine takıyor ve çalışıyolar.. o manzara dersiniz sanki dergiden çııkmış... Hepsi özel seçme adamlar... Bi duyuruları çıksın bakarsınız ben bu sefer izleyici olurum... TERRO belki senin giriş yaptığın kapıda ben vardım heee... Bilinmez....:queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
@Delipoyraz
Ben küçüktüm o zmn...

Üzülerek haber veriyorum ki Demin biletix cevahir e gittim. Saha içi bilet bitmiş... 2. parti bilet çıkar diye umuyoruz dedi elemanlar.... Ne yapacağız ?
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
27
valla hocam ben bugun saat 17:00 da aldım saha ici varmiş
beylikdüzü biletix den
sana nasıl yok demişler anlamadım
ayrıca sordum 36000 bilet basılmış
üstüne cıkılmayacakmış
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Üzülerek haber veriyorum ki Demin biletix cevahir e gittim. Saha içi bilet bitmiş... 2. parti bilet çıkar diye umuyoruz dedi elemanlar.... Ne yapacağız ?

Sevinerek haber veriyorum ki demin internetten saha içi biletimi aldım :cherry:
Şu an Ukraynadayım 2 ay sonra Türkiyeye dönünce bileti alıcam...

....
Evet arkadaşlar yüzsüzlük yapıp 2. saha içi biletimi de aldım... Ne olur ne olmaz :p

::cheeeeer
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Sevinerek söylüyorum ki bana sahaiçi bilet bitti diyen arkadaş beyinfonksiyonlarını falan kaybetmişti sanırım....

Ben de aldım bileti :p:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saha içi dışındaki biletler bitti diye biliyorum , saha içi de yakın zamanda biter gibi duruyor yalnız :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oh bitmeden aldım biletimi
arkadaş borçlandım ama nasıl ödiycem acaba
saha içinde yanıma beklerim hepinizi :)
kendini kaybetmiş bi eleman görürseniz anlayın ki benim :)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Biz Uşak"tan 3 kişi geliyoruz.Saha içi biletlerimizle beraber :)Cumartesi günü buluşma düzenlenirse çok güzel olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hortlayan konu yupiiii :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst