Konser haberi - 27.07.2008 Metallica - İstanbul

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
helaaallll :)
rakshasa memleket nere bu arada.. o damgayı vuran memleketi merak ediyorum :)


dibak abim bu arada bende ki var bi gariplik ama ben hayatımda hiç bi zaman milletle albül tartışmasına girmedim..
kendim buldum kendim dinledim. kendi kendime yorum yaptım..
yaşıtlarımla değil sağlam abilerden aldım bi kaçç yorum..
ama müzik marketlerin kapısında yatıp albüm almak için debelenen biri olmadım hiç bi zaman..
başkası beğenir ben beğenmem.. ulan adam beğenmiş ben beğenmedim bende mi var gariplik diye sevmediğim şeyi dinlemek zorunda kalmadım..
kendi kendime yetiştim bu alemde diyebilirim :)


En güzeli :)

Biz şanslıydık tam kanımız kaynadığı zamanlar alemin en baba Rock müziği damarımızdaydı... Şİmdiki insanlar ya kendi kendilerine keşfediyorlar ya da yumoş kılıklı helldorado vari yavşak müziği ile takılıyorlar...

David Coverdale (Deep Purple - WHITESNAKE) 57 yaşında bizim memlekette taş gibi performans çıkarıyorsa, Joe Elliot (Def Leppard) 49 yaşında "ben daha önce nasıl gelmedim bundan sonra her turda Türkiyedeyim" diyorsa, 15 sene öncesinden tecrübeli 47 yaşındaki James Hetfield (METALLICA) diz çöküp muhteşemsiniz diyorsa.... Bu müzikte de, bu müziği sevenlerde de bişeyler vardır be ;)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
helaaallll :)
rakshasa memleket nere bu arada.. o damgayı vuran memleketi merak ediyorum :)


dibak abim bu arada bende ki var bi gariplik ama ben hayatımda hiç bi zaman milletle albül tartışmasına girmedim..
kendim buldum kendim dinledim. kendi kendime yorum yaptım..
yaşıtlarımla değil sağlam abilerden aldım bi kaçç yorum..
ama müzik marketlerin kapısında yatıp albüm almak için debelenen biri olmadım hiç bi zaman..
başkası beğenir ben beğenmem.. ulan adam beğenmiş ben beğenmedim bende mi var gariplik diye sevmediğim şeyi dinlemek zorunda kalmadım..
kendi kendime yetiştim bu alemde diyebilirim :)

aynen bende oyle 2-3 abım sayesınde basladım yoksa tokıo dınlıordum sımdı guluorum hatırlayınca :salut: aslına bakarsan bana bı abım demıstı metallıca ılk albumu harıc gerısı hard rock gıbı dıye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En güzeli :)

Biz şanslıydık tam kanımız kaynadığı zamanlar alemin en baba Rock müziği damarımızdaydı... Şİmdiki insanlar ya kendi kendilerine keşfediyorlar ya da yumoş kılıklı helldorado vari yavşak müziği ile takılıyorlar...

David Coverdale (Deep Purple - WHITESNAKE) 57 yaşında bizim memlekette taş gibi performans çıkarıyorsa, Joe Elliot (Def Leppard) 49 yaşında "ben daha önce nasıl gelmedim bundan sonra her turda Türkiyedeyim" diyorsa, 15 sene öncesinden tecrübeli 47 yaşındaki James Hetfield (METALLICA) diz çöküp muhteşemsiniz diyorsa.... Bu müzikte de, bu müziği sevenlerde de bişeyler vardır be ;)



heytt bee.. :rendeer:
tamamiyle hayat bu abi..
::xrock::


hele ki bu konserde james hayatının konserini yapmıştır heralde..
deliren seyirciler.. her şarkıya harfi harfine eşlik edenler ..
defalarca mexica dalgası :)
bi türlü inemediler sahneden..tonla pena baget dağıttılar ki bunu da her konserlerinde yapmazlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Abine çok sağlam küfür edebilirim RakshaSa... Metallica Master of Puppets albümü gelmiş geçmiş en büyük hevy metal albümüdür belkide... Metallica ile hard rock hiiiç alakası yok... Adamlar 91 albümü sonra sağlam mıçtı öncekilere kötüydü de Metallica yine de Metallicadır...

Hard Rock nedir öğrenmek istiyorsan Poison, Motley Crue, Scorpion, Guns'n'Roses, Alice Cooper falan dinle... Ondan sonra Metallica ya hardock diyen abine hadi leeeennn dersin ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Lay lay lay lay lay laaaay Meeetallicaaaa... hahaha stadyumda konser olursa tezahurat da olur meksico dalgası da olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) hem de harika olur
bi anda kendimi elimde taşan bira :) çök çök yaparken buldum :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
:mrgreen:demeyın ya metallıca dınlemeye baslıorum en kısa zamanda :D 18 yas sınırı warmıydı konserde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yoktu. ben kardeşle gittim 14 yaşında
ne kimliğe baktılar ne arıza yaptılar..
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
11
Ortamı Yararak En öndeki Bariyerlere Kadar Ulaşan Ve Iyiki Sahne önü Aldım Diyen Azınlıktanım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst