Konser haberi - 27.07.2008 Metallica - İstanbul

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Black mi? İlk yattığın kız arkadaşına ölümüne aşık olduğunu zannetmen gibi birşey... 10 sene sonra aklına bile gelmez...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru diyo aslında..
ben de bu düşüncedeyim
death,black,trash,.. metal dinliyorum da yaşla alakalı bişey bu.
30-35 yaşımda fln deli gibi headbang yapabilceğimi sanmıyorum..
nice akrabam war metallica'nın kuruldğu dönemden başlayarak metalci olan
hatırlıyorum ben ufakkenki tiplerini... görsen sopayla kovalarsın :)
şimdi ya bankacı ya doktor.. ve de hiç metalci tiplere benzemiyolar...
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
hyr ben ne demek ıstedı onu anlamadım kı heavye bı turlu ısınabılmıs degılım yası buyuk olan ınsanlar dınlıor benıım gordugum cogunlugu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metallica zaten heavy metal yapmıyo :)
kiss,motörhead.. tarzı gruplardır onu yapan.
yaş meselesi tabi..
15 yaşında tokio hotel dinleyen de war blind guardian dinleyen de war ..
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
pardon thrash we hardrock karısımı :S sasırdım zaten kı ılk albumu harıc dıerlerı hard rock bana gore tabıkı herkesın fıkrı ayrı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metallica her albümünde bi tarz deniyo zaten :)
kimse anlamıyo ne yaptıklarını.. kendileri bile :)
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
RakshaSa yaş kaç? Hard Rock Trash karışımı ne demek, iyimisiniz agalar siz yahu :D
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
doğru diyo aslında..
ben de bu düşüncedeyim
death,black,trash,.. metal dinliyorum da yaşla alakalı bişey bu.
30-35 yaşımda fln deli gibi headbang yapabilceğimi sanmıyorum..
nice akrabam war metallica'nın kuruldğu dönemden başlayarak metalci olan
hatırlıyorum ben ufakkenki tiplerini... görsen sopayla kovalarsın :)
şimdi ya bankacı ya doktor.. ve de hiç metalci tiplere benzemiyolar...

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

-Anne babam nerde?
-Metallica konserine gitti oğlum !

Şimdi bu konuşma garip olacağından sizlerin yorumlarınızı okumak daha güvenli.

En son gördüğümde 1992 idi (GNR+Metallica), hepimiz çok daha gençtik :salut:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
eet komık gelebılır ama oyle karısım demedım ılk donemler thrashdı ama sonrrakı albumlerı hard rock bana gore
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RakshaSa yaş kaç? Hard Rock Trash karışımı ne demek, iyimisiniz agalar siz yahu :D



valla ya :)
hard rock nere trash nere..
yaş 15-16 bu arada..
öğrencek abisi metal türlerini.. hangi notalarla hangi tarzın yapılabilceğini..:p

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

-Anne babam nerde?
-Metallica konserine gitti oğlum !


Şimdi bu konuşma garip olacağından sizlerin yorumlarınızı okumak daha güvenli.

En son gördüğümde 1992 idi (GNR+Metallica), hepimiz çok daha gençtik :salut:




:queen::queen::queen:
onu diyorum işte.
gençken dalgalanırız sonra duruluruz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
valla ya :)
hard rock nere trash nere..
yaş 15-16 bu arada..
öğrencek abisi metal türlerini.. hangi notalarla hangi tarzın yapılabilceğini..:p

onun ıcın ugrasıyoruz ya
tarkanla basladık mustafa sandal sagopa dewam ettık sonra rock dınledık sımdı metalcıyız dahada degısıcegını sanmıyorum bıraz bılgı toplıyım gıtarım amfım war baslarız ogrenmeye sen calıormusun head?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:
ben de senin yaşlarında başladım bu işe..
ortaokulda rammstein dinletmişti bi ark.. onun zehirini taşıyorum hala :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
walla bende marduk la basladım ama black calma ıstegım az eglencelı gelmıor pek yavas yavas metalcore trıvıum slayer pantera gıbı gruplara kayıyorum blackden sogudum we cewremdekılerde soguk dawranmıolar ama black dınlıorum dıyınce dırek satanıst darbesı yemekten bıktım
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Valla ben "baba Metallica albüm çıkartacak" diye zamanında senelerce 91 albümünü beklemiş adamım... Manowar Kings of Metal albümü çıktığında "abi Manowarın yeni çıkardığı albüm inanılmaz" muhabbeti yapmış adamım... Anlayamıyorum sizi ve dediklerimi de anlatabileceğimden emin değilim, 33 yaşındayım mühendisim, sağlam bilindik bir projede iyi bir mevkideyim, çenedeki sakal 10cm ne diyimki ya :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
29
Valla ben "baba Metallica albüm çıkartacak" diye zamanında senelerce 91 albümünü beklemiş adamım... Manowar Kings of Metal albümü çıktığında "abi Manowarın yeni çıkardığı albüm inanılmaz" muhabbeti yapmış adamım... Anlayamıyorum sizi ve dediklerimi de anlatabileceğimden emin değilim, 33 yaşındayım mühendisim, sağlam bilindik bir projede iyi bir mevkideyim, çenedeki sakal 10cm ne diyimki ya :)

benım dedklerımı pek kaale alma zaten ogrenme asamasındayım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helaaallll :)
rakshasa memleket nere bu arada.. o damgayı vuran memleketi merak ediyorum :)


dibak abim bu arada bende ki var bi gariplik ama ben hayatımda hiç bi zaman milletle albül tartışmasına girmedim..
kendim buldum kendim dinledim. kendi kendime yorum yaptım..
yaşıtlarımla değil sağlam abilerden aldım bi kaçç yorum..
ama müzik marketlerin kapısında yatıp albüm almak için debelenen biri olmadım hiç bi zaman..
başkası beğenir ben beğenmem.. ulan adam beğenmiş ben beğenmedim bende mi var gariplik diye sevmediğim şeyi dinlemek zorunda kalmadım..
kendi kendime yetiştim bu alemde diyebilirim :)
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Hahha o satanist muhabbeti 15-20 sene önce de vardı. 1992 yılı olması lazım (ohaaaaaaaaaaaa yaşlanmışız lan) Tankard konseri çıkışı kırolarla çok sağlam kavga olduydu. Daha öncesinde devrimizin süpe yazarı çizeri engin ardıç kuşunun zengin .içi satanistler diye heavy metal dinleyenlere yazı yazdığı vardır...
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
44
sabah 6 da stadyumun önündeydim beklediğim yerden iki defa çıkartılar bilmiyorum kaç saat susuz kaldım önceden işediğim yerlere oturmak zorunda kaldım bir simite 2 milyon verdim kısacası insanlıktan çıktım ama onları sahnede en önden takip edince hepsine değdi diye düşündüm.Gerçekten de değdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst