doğru diyo aslında..
ben de bu düşüncedeyim
death,black,trash,.. metal dinliyorum da yaşla alakalı bişey bu.
30-35 yaşımda fln deli gibi headbang yapabilceğimi sanmıyorum..
nice akrabam war metallica'nın kuruldğu dönemden başlayarak metalci olan
hatırlıyorum ben ufakkenki tiplerini... görsen sopayla kovalarsın
şimdi ya bankacı ya doktor.. ve de hiç metalci tiplere benzemiyolar...
RakshaSa yaş kaç? Hard Rock Trash karışımı ne demek, iyimisiniz agalar siz yahu![]()
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
-Anne babam nerde?
-Metallica konserine gitti oğlum !
Şimdi bu konuşma garip olacağından sizlerin yorumlarınızı okumak daha güvenli.
En son gördüğümde 1992 idi (GNR+Metallica), hepimiz çok daha gençtik :salut:
valla ya
hard rock nere trash nere..
yaş 15-16 bu arada..
öğrencek abisi metal türlerini.. hangi notalarla hangi tarzın yapılabilceğini..![]()
Valla ben "baba Metallica albüm çıkartacak" diye zamanında senelerce 91 albümünü beklemiş adamım... Manowar Kings of Metal albümü çıktığında "abi Manowarın yeni çıkardığı albüm inanılmaz" muhabbeti yapmış adamım... Anlayamıyorum sizi ve dediklerimi de anlatabileceğimden emin değilim, 33 yaşındayım mühendisim, sağlam bilindik bir projede iyi bir mevkideyim, çenedeki sakal 10cm ne diyimki ya![]()