Elimizde Minoque kalmadı Madonna versek olmaz mımetallica sevmem kylie minoque olsaydı gelirdim![]()
Yarın Judas Priset konserine giden yok muuuuuuuu???????
abilerim akranlarım
varsa gitcek olan. ve de mt nin bir grubu olarak toplaşmak isteyen varsa bi şekilde birbirimizi bulalım.
fotoları da paylaşırız sitede.:cat:
hiç gözümü kırpmadan 350 ytl verdiğim grup..
Fikir verdiğin için teşekkürler.Koydum şansımı deneyeyim bakalım.Gittigidiyor'a koy talkie indirimli millet atlar bence...Zaman kaybetmeden koy derim :cat: