[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aa kutlarız o vakit geç olsun güç olmasın cnm bnm üzülme sen :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
kadıkoyde okadar mekan varken arkada odayımı sectiniz :) shaft budha zincir zeus ...
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Bi de bu mekanda damsız alınmaz muhabbeti filan vardı ama... Nası olcak? Hiç de valla damlı gelemiicem kusura bakmasın arka oda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadıkoyde okadar mekan varken arkada odayımı sectiniz :) shaft budha zincir zeus ...


:cat:
dayanamaz kimse oralara :)
daha mülaim yerler tercih edilmiş.
bu arada sabahın köründe başlamış yazılar maaşallah :)
ne geyik dönüyo ya okudum da şimdi :)


bu arada dövme işini unutmadım noldu o :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ya ne damsız muhabbeti şimdiye kadar öyle bşy olmadı gölge düşürmeyelim lütfen topice :D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amorphis bu yazıyı gördüğün anda bana ulaş :)
senden haber bekliyorum ben .
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ya ne alaka poff delirdiniz mi...bi buluşma bu hal mi alır yaw şaştım kaldım yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):)
bu hale getirenler utansın :p
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
arkadaşlar tamam topicin konusu dışında bşyler yazmak yok artık...perşembe günü herkes netleştirsin ve burdan bildirsin..katılımları bekliyoruz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklıma bişey geldi.
erken gelme ihtimali olan erkek arkadaşlara sesleniyorum :)
1-2 saat öncesinden gelebilirseniz pes 2008 fln yapalım. uygunsa eğer ..
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
ben gelirim pes warsa ordaym :D ama pek iyi değilimdir soyliyim maksat muhabbet
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi ya .
maksat buluşma saatine kadar sıkılmayalım.
yapcak bişeyi olmayanlar erken gelir. kadıköy turu yaparız. yaya olarak :)
pes fln yapaız snra da toplaşırız..:cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Saat kaçta olacak peki?Hani belli bir saat olsa çok daha iyi olur...

hocam o sokaktan günde 5-6 kez geçiyorum ama pazar günü tatil, çalışmıyorum.. işyerim kadıköy evim kurtköy sabiha gökçen. nasıl gelicem ki oraya, çok uzak. belki bi ara uğrarım, olmazsa, ara sıra..:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pes oynamak isterseniz 5 gibi rexx de toplaşalım. :)
talep olmazsa 1. sayfada büşra'nın verdiği bilgiler dğrultusunda bişeyler yaparız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst