turkcell oldugunu sölemiştim sanırım dimi :queen:sizinkini ayırdık efemama o tişörtle bize gelmez en azından kredi kartı kullanmıyoruz:mrgreen:
sen buluşma günü hatırlat bu konuyu:wiinkk:
sizinkini ayırdık efemama o tişörtle bize gelmez en azından kredi kartı kullanmıyoruz:mrgreen:
sen buluşma günü hatırlat bu konuyu:wiinkk:
kadıkoyde okadar mekan varken arkada odayımı sectinizshaft budha zincir zeus ...
ya ne alaka poff delirdiniz mi...bi buluşma bu hal mi alır yaw şaştım kaldım yani
yaa bende bnde....fifa yapalım
Saat kaçta olacak peki?Hani belli bir saat olsa çok daha iyi olur...
way be fifa, motor sen hep burda mydın yaa:queen::mrgreen: