[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
toplantı var işte onla ilgili şeyler konşuyoruz tey allahım

buraya açık bi buluşma yapmışsınız ama Arka Oda öle her önüne geleni almazki içeri =) yani kendi tarzı vardır beğenmeyeceği çıkar elbet ve kapıdan geri postalayabilir.

orası öyle de o saatte pek sorun olmucanı düşünüyorum,ne insanlar gördüm bn orda...ayrıca çıkarırlarsa başka yere gidilir,sorun yok..birimiz hepimiz hepimiz birimiz için ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Bizim nargile kafe war olmadı hepinizi oraya götürürüm..Yada tanıdık bar var..Gerçi bunların hepsi taksimde :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
yaa ne nargilesi ???
boşverin yaw.açıklamada yazdığı gibi...ama bi aksilik çıkarsa tabi hep beraber bi karara varırız..
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Arka oda prim yapmak için önüne gelenimi almıyormuş.Gülerim.2001 yılında yaşı tutmayanları bile alıyordu neredeyse önüne geleni alıyordu.Bu kadar gözünüzde büyütmeyin ya.Adamlar aptalmı bir grup gelmiş içeri almayacak.Laila -reina bile belli kalabalıktaki gruplar içeri alırdı zamanında.Boş verin siz eğlenmenize balın ya..:)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
81
saat kaçta buluşulacak arkadaşlar bütün topiği okudum saat göremedim:silent:
gelelim tanışalım bir aksilik olmazsa bana uyar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pes oynamak isteyenler buluşma saatinden 2 saat önce rexx de olsunlar :)

DeNNiS



Aktif (Online)
Mesajlar: 225
Üyelik Tarihi: 30-12-05
Bulunduğu Yer: istanbul
Motosikleti: Honda Cbr 600 F \ Peugeot 207
Kan Grubu: O Rh+



abi hayırlı olusn bu arada :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
buluşmadan önce bizde gkn la karar verdik .. latin dansı yapıcaz .. cafe lö salsa ya gelmek isteyen varsa bekleriz sonrada buluşmaya geliriz ((((((((:)

gkn ı salsa yaparken görmek isteyen arkadaşlar bana ulaşsın :queen:

şöyle gözünüzü bi kapatın 3 4 sn bi düşünün (((((((((:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
buluşmadan önce bizde gkn la karar verdik .. latin dansı yapıcaz .. cafe lö salsa ya gelmek isteyen varsa bekleriz sonrada buluşmaya geliriz ((((((((:)

gkn ı salsa yaparken görmek isteyen arkadaşlar bana ulaşsın :queen:

şöyle gözünüzü bi kapatın 3 4 sn bi düşünün (((((((((:)

sizin dans etkinliklerinizde festivalde devam ediyor denipte hiç olmıyan etkinliklere dönmez dimi :p
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
buluşmadan önce bizde gkn la karar verdik .. latin dansı yapıcaz .. cafe lö salsa ya gelmek isteyen varsa bekleriz sonrada buluşmaya geliriz ((((((((:)

gkn ı salsa yaparken görmek isteyen arkadaşlar bana ulaşsın :queen:

şöyle gözünüzü bi kapatın 3 4 sn bi düşünün (((((((((:)

delirmiş millet .....berna alırız tabe........

saat kaçta buluşulacak arkadaşlar bütün topiği okudum saat göremedim:silent:
gelelim tanışalım bir aksilik olmazsa bana uyar

saat baştaki açıklamada var ya :D :D :D

Arka oda prim yapmak için önüne gelenimi almıyormuş.Gülerim.2001 yılında yaşı tutmayanları bile alıyordu neredeyse önüne geleni alıyordu.Bu kadar gözünüzde büyütmeyin ya.Adamlar aptalmı bir grup gelmiş içeri almayacak.Laila -reina bile belli kalabalıktaki gruplar içeri alırdı zamanında.Boş verin siz eğlenmenize balın ya..:)

harika söledin ; kutluyrm seni :D :D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ısrarla tekrar ediyorum :)
pes 2008 oynamak isteyenler buluşma saatinden 1-2 saat önce gelebilirler :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
k tolgada bekleriz...gelicekler kısmına adını çizittir ;)
head ben gelirdim dicektim ama 5 teişten çıkyrm...eve gelcem motor alcam vb 6:30 bulur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısmet :)
elbet biri gelir ama ... ( inş yani :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
biz sabah saat 10 gibi orda olacagız .. gkn ın elbisesi için prova var . bende ayakkabı alıcam 15.30 gibi cafe lö salsa da bekliyoruz (((((((:)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
arkadaşlar pastada var .... cidden ..... bi kutlama warda pardon hatta 4 kutlama ..... ben bgn mekana gidip ayar yapayım
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
yaklaşık kaça kadar oturrsunuz ??? arkadaşın birinin doğum gunu çıktı yaa :farao:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ne d.günüsü nerden çıktı kim çıkardı :D höd möd..yaw burası forum böle yazılırmı ya....al işte ..pot kırıosun

bu arada mekana gittim konuştum yerimiz var dediler
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst