- Katılım
- 3 Mar 2008
- Mesajlar
- 431
- Konu Yazar
- #181
toplantı var işte onla ilgili şeyler konşuyoruz tey allahım
orası öyle de o saatte pek sorun olmucanı düşünüyorum,ne insanlar gördüm bn orda...ayrıca çıkarırlarsa başka yere gidilir,sorun yok..birimiz hepimiz hepimiz birimiz için
buraya açık bi buluşma yapmışsınız ama Arka Oda öle her önüne geleni almazki içeri =) yani kendi tarzı vardır beğenmeyeceği çıkar elbet ve kapıdan geri postalayabilir.
orası öyle de o saatte pek sorun olmucanı düşünüyorum,ne insanlar gördüm bn orda...ayrıca çıkarırlarsa başka yere gidilir,sorun yok..birimiz hepimiz hepimiz birimiz için
Son düzenleme: