[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
işi gücü olan insanlar var.dansözlükte bi meslek tabi anlayana....
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
baya bir kişi tanışacak anlasılan bu toplantıda... inş bende sorun çıkmıcak :S
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
çıkmaz çıkmaz. hepimiz birimiz için olucaz o gün ho ho hooopp diyip güçlerimizi birleştirices voltran olucaz :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serdar Ortaç geliyosa biz gelmiyoruz Asena varsa geliriz bi de Voltran yerine ben spiderman i tercih ederim o da ayrı hıı bi de cumartesi olsaydı kesin gelirdik şu an muallakta kaldık yanii :queen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
yeschim naptın sen ya...geleceğin gözüyle baktık hep öyle gördük açıklamalarını...yapma öyle..üzülürüz
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu burası ne kadar ciddi bi müessese olmuş :mrgreen: şaka mahiyetinde söyledim takılıyorum espirik yani :queen: Yazılanlara istinaden :wiinkk: Gelicez inş. bi mani olmaz ölmez sağ kalırsak o saate kadar :rendeer: Hem daha sizin motosikletlerinize sulanıcam daha , bi tur versenize diye yalvarıcam sona da düşücem :queen:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
selcukates abi gel bunlar aralarında muhabbet ediyor biz çıkalım sayfadan :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
piki napalım ekmek yok bize bu toplaşmadan anlaşıldı :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst