Yahu burası ne kadar ciddi bi müessese olmuş :mrgreen: şaka mahiyetinde söyledim takılıyorum espirik yani :queen: Yazılanlara istinaden :wiinkk: Gelicez inş. bi mani olmaz ölmez sağ kalırsak o saate kadar :rendeer: Hem daha sizin motosikletlerinize sulanıcam daha , bi tur versenize diye yalvarıcam sona da düşücem :queen: