[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne organizasyon ya..feci kastık :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
tama ben kadıköyde bilindik bir yerde beklerim motorum mavi renkte sym gts montum da mavi,açık safari kask takıyor olacağım.plakam 17 çanakkale
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ne organizasyon ya..feci kastık :)

sorma ne diyosun....ben gittim özel hat aldım yeri bulamazlar die
yalova fest bile böle olmamıştı :D

tama ben kadıköyde bilindik bir yerde beklerim motorum mavi renkte sym gts montum da mavi,açık safari kask takıyor olacağım.plakam 17 çanakkale

ben buuğa doğru iskele tarafında olcam bi arkı alcam...önce diğer arkları mekana yerleştiricem tabi :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
gideceğimiz yer hakkında bahsedermisin biraz?yemekli bir yermi yoksa kafemi?
gezi yapılacak mı??
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
ben gelemicem sanırım :farao:
off hala belli değil, bi nerde oluceğım belli olsa kesin uğrarım da :S
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gideceğimiz yer hakkında bahsedermisin biraz?yemekli bir yermi yoksa kafemi?
gezi yapılacak mı??

meyhane tarzı bi yer aslında, dansöz çıkacak bildiğim kadarıyla bi de kontör dağıtılacaktı yanlış bilmiyosam ..
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ben gelemicem sanırım :farao:
off hala belli değil, bi nerde oluceğım belli olsa kesin uğrarım da :S

tel var olursa ararsın 25 karakter

meyhane tarzı bi yer aslında, dansöz çıkacak bildiğim kadarıyla bi de kontör dağıtılacaktı yanlış bilmiyosam ..

yeşim saçmalama öle bi yer değil 34 sniye :D :D hahahh

gideceğimiz yer hakkında bahsedermisin biraz?yemekli bir yermi yoksa kafemi?
gezi yapılacak mı??

pub andıran bi yapısı var ama gezi konusunda bşy diyemem orda kararverilir

ne organizasyon ya..feci kastık :)

HeadbaNgeR çok kastık gerçekten kesin kötü olcak hehehheheehehhh 28 sanıye
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tel var olursa ararsın 25 karakter



yeşim saçmalama öle bi yer değil 34 sniye :D :D hahahh



pub andıran bi yapısı var ama gezi konusunda bşy diyemem orda kararverilir

öle böle bi yer değil yani hakketen görmek lazım :queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu mekana karşı merakı arttırma çabaları bunlar tikkat çekiyos işte :queen: niye kızıyosun yaa herşeye kızıyosun sen de bak çıkışa gelcen motoru da vermiyosun bilmiyorum ama :queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rock'n coke organizasyonu gibi olmuş burası ya :)
telefonlar alıp veriliyo. ordan burdan insanlar toplanıyo..
sağlam katılım,güzel eğlence bekliyoruz... :cat:
dünden öncesine kadar başlık anasayfadan alt lige düşmüştü şimdi hit olmuş :)
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
davetlerin birinde olan bir zavallııı:cherry:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
davetlerin birinde olan bir zavallııı:cherry:

hey bnm üzerimden reklam yapmaya çalışma yerler seni.... :D

rock'n coke organizasyonu gibi olmuş burası ya :)
telefonlar alıp veriliyo. ordan burdan insanlar toplanıyo..
sağlam katılım,güzel eğlence bekliyoruz... :cat:
dünden öncesine kadar başlık anasayfadan alt lige düşmüştü şimdi hit olmuş :)

mt mt olalı böle org görmedi...çok kötü olacak hahahahahah
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst