Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 28 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne organizasyon ya..feci kastık 
ne organizasyon ya..feci kastık![]()
tama ben kadıköyde bilindik bir yerde beklerim motorum mavi renkte sym gts montum da mavi,açık safari kask takıyor olacağım.plakam 17 çanakkale
gideceğimiz yer hakkında bahsedermisin biraz?yemekli bir yermi yoksa kafemi?
gezi yapılacak mı??
ben gelemicem sanırım :farao:
off hala belli değil, bi nerde oluceğım belli olsa kesin uğrarım da :S
meyhane tarzı bi yer aslında, dansöz çıkacak bildiğim kadarıyla bi de kontör dağıtılacaktı yanlış bilmiyosam ..
gideceğimiz yer hakkında bahsedermisin biraz?yemekli bir yermi yoksa kafemi?
gezi yapılacak mı??
ne organizasyon ya..feci kastık![]()
tel var olursa ararsın 25 karakter
yeşim saçmalama öle bi yer değil 34 sniye![]()
hahahh
pub andıran bi yapısı var ama gezi konusunda bşy diyemem orda kararverilir
öle böle bi yer değil yani hakketen görmek lazım :queen:
http://www.daveti.com/images/venues/arkaoda.jpg
buyurun mekan fotosu bi bunu buldum...ama burası mekanın sadece girişi....aşağıya merdivenle ve yukarıyada yine meridivenle çıkılığ yada inilip oturulucak yerler var![]()
ayriyetten en aşağıdanda abhçesine çıkılıo yine merdiven var
![]()
![]()
kimseyi tanımıyorum ama katılmak istiyorum
holigan![]()
gel bekleriz
0535 600 58 42 bilginize
aman yarabbi delimisiniz millet büşranın davetine gidilirmi hiç amaneee:cyclopsan yazık olucak hepinizeee çokkkk:queen:
aman yarabbi delimisiniz millet büşranın davetine gidilirmi hiç amaneee:cyclopsan yazık olucak hepinizeee çokkkk:queen:
davetlerin birinde olan bir zavallııı:cherry:
rock'n coke organizasyonu gibi olmuş burası ya
telefonlar alıp veriliyo. ordan burdan insanlar toplanıyo..
sağlam katılım,güzel eğlence bekliyoruz... :cat:
dünden öncesine kadar başlık anasayfadan alt lige düşmüştü şimdi hit olmuş![]()