[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sizi getirtebilmek amaç :D hehehhh

öle yasadışı formullere gerek yok bizi getirmek için, yöntem tek, 1 saat 100 doolarr:mrgreen: buluşma kaç saat sürücek :p
msn muhabbetine çevirmişsiniz len ortalıgı gebertirim sizi he :D
haydin bakalım siz toplaşın be öle gelicem :D

olm sıkıldın aynı sözü duymaktan ama genede oltayı atıyosun sölemem için, sen gelmeden toplaşmış olmicazki:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tam 19.04'te olmasa da:p bir ara uğrar kaçarım..
Yalnız park konusunda ne düşünüyoruz; sokağa motorları sıralamaya kalksak Kadıköy ölür:p. Herkes bakacak mı başının çaresine?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dükkan önüne park edilir yan yan bi şekilde sorun olmaz .
yüzlerce katılım olmaz büyük ihtimalle. gönül ister tabi ama ..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav bizim rock bar işi noldu :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
affetmem .. piyasa boyle işine geliyosa .. varsa makul bi teklifin .. yada .. promosyonun görelim ..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bizde kontör istiyorusss, bizde kontör istiyoruss..
çekilişsiz kurasızz hepinize 100 kontörrr, hepiinize 100 kontör, herkese kontörr..

:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bizde kontör istiyorusss, bizde kontör istiyoruss..
çekilişsiz kurasızz hepinize 100 kontörrr, hepiinize 100 kontör, herkese kontörr..

:queen::queen::queen:

saglam buldun promosyonu ....

ben çekiliyorum . sanata olan saygım sonsuz .. sanat için de soyunurum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst