- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Honda Innova 125... :cat:
zenon arkadaşım motor olsun da ne olursa olsun düşüncesine asla kapılma manavdan domates bile alırken çürük çarık var mı diye ince eleyip sık dokuyorsan eğer ve vereceğin 2 milyonu düşünerek daha az alayım da para biriktirip bi motor alayım diyorsan bence 10 kere düşün 1 kere al ve aldığın motor ne seni üzsün ne sen motoru üz keyifli olmayan seçimlerden dolayı bazı motorlar kötülenebilir sen ve hanımın birlikte karar verin derim (her ne kadar motorun %80'ini sen %20 sini hanımla beraber kullanacaksan) seçtiğin motora birlikte binip oturuş testini muhakkak yapın derim (nacizane görüşüm)
Honda Innova 125... :cat:
Abi en zor kısmı motor almak ,karar vermek değilde yengeyi ikna etmek değil mi?Benim kafama o takıldıda,kusura bakma![]()
nx4 falcon için konuşuyorum..
5000 devirden(110 120 civarı) sonra peglerde aşırı titreme oluşuyor bu nedenle artçı için çok rahat bi motor değil..düşük devirlerde gayet rahat olduğu artçım tarafından onaylanmıştır..
benim gönlümden gecen cruiser ama cruser olmasi şart degil aslinda benim dediklerime en yakın aslinda maxi scooterlar var sanirim x8,x9 gibi ama farklı fikirler ve onu secmem gerektigi belirtilse daha memnun olurum. Scooterlar cok yakar bununda farkındayim ama oncelik artcının rahatı sonra yakıt tasarufu.
Nx4 falconlar emisyon testlerinden sınıfta kaldıkları için mi üretimi durdurulmuştu?Çokta abartı yakmıyor gv250 4-4,5 litre yakıyordu 250cc. alet.
Ben nedense scooterdan hep korkmuşumdur,o aletler bana kullanım olarak çok garip geliyor elden arka fren lastikler bir ufak ve tabii ki yaşadığım kötü tecrübeler scooterlarla.Ama foresight baya ekonomik yakıyormuş birde yanlış hatırlamıyorsam lastikleri normal bir scootera göre biraz daha mı büyüktü? Zenon abi bence siz daha araştırın en zor kısmı karar vermek çünkü herkesin beklentisi farklı kimi performans ister bana ne çok yaksın der,kimi az yaksın bol dolaşayım der,kimide (Benim gibi ne tür olduğu belli olmayanlar) hem performans ister,hem az yaksın,hemde çok dolaşayım hemde servisi,ucuz olsun ister.Xt660 performans ve yakıt konusunda beni tatmin etti ama servis konusunda umarım sorun çıkartmaz,çıkarttımı beni üzer.Şimdi herkes sizi tecrübeleriyle fikir verip kafanızı karıştııracak ama bence en doğrusu mümkünse almak istediğiniz motorun sahipleriyle buluşun ve yüz yüze konuşun burada anlatılmayan ayrıntılar mutlaka gözünüze çarpar.Motorun üzerine oturun hatta rica edin artçı olarak bir tur attırsınlar size...
artçı cok rahat edecekmiş gibi gelmiyor bana bu modelde ama sadece on goru tabi tecrube etmedim.
sissy baar olduğu sürece artçı rahat eder bu motorda..
ya o değilde gözlerim yaşardı maşallah
umarım her motorcu rahatını bu kadar önemseyeceği bi artçıyla birlikte olur günün birinde
şaka bi yana ne güzel bi şey ya evli bi erkeğin eşini bu kadar önemsemesi.
Ne alırsan al, 250 cc altında olmasın derim..