Artçım için rahat motosiklet tavsiyesi.

Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
evli ve genelde artçılı gezen biri olarak sana tavsiyem kesinlikle sırt dayama yeri olan bir maxi scooter alman. maxi'den sonra vitesli motor almıştım eşim bu ne ya nereye oturucam, nereye yaslanıcam , hiç rahat değil diye protesto etti ve hiç binmedi. ben de sattım.

gittiğin yerde hanımın kask-mont taşımak istemeyecek, hop sele altına tıkarsın. çantası-püsürü olacak, tık sele altına, ufak tefek alışveriş yapacaksınız , yükle maxiye gitsin.

arkanda rahat -huzurlu oturacak,isterse arkasına yaslanıcak. hele max 100km/h giderim diyorsan tadından yenmez.

çoğu motorda bir karışlık yere kızı tünetmen gerekirken maxi scooterda geniş-rahat koltuğa kurulacak.

ön cam standart olduğu için ikinizde rüzgarın sersemletmesinden kurtulacaksınız.

maxi scooter bu işin ilacıdır, hiiç vitesle uğraşma. ebat olarak da altında sinek gibi kalmaz. 1.80 boya çoğu maksi gayet konforludur. uzat ayağını yolun tadını çıkar.


200-250cc lik zevkine-bütçene uygun bir makine hayli hayli işini görür. SYM 'nin Joyride200, GTS250, Kymco Grand Dink veya Xciting, Piaggio 'dan X8-X9 ,satelis250, vb.hayli hayli işini görür.

scooter'daki vibrasyon aynı hacimdeki normal motorlara göre çok daha azdır, hissetmezsin bile.

yeni başlayan biri olarak scooter'da olsa 250cc yi aşma derim. neticede onlar bile 130-140km/h görüyor. 100-120km/h gayet rahat gidiyor.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
cruıser veya chooper da artçı hiç bir zaman hiçbir modelde uzun yolculukta rahat olamaz! BMW F650CS/GS,DL650 veya cbf 500 ise turıng olarak rahattır. Tek silindirlilerin tavsiyesine hiç bakmayın titreşim daha çok artçıyı rahatsız edecektir. :cat:

Aynen katılıyorum yazdıklarına:cat:
Maxi Scooter'larda bayağı rahat hem sürücü hemde artçı açısından:wiinkk:

evli ve genelde artçılı gezen biri olarak sana tavsiyem kesinlikle sırt dayama yeri olan bir maxi scooter alman. maxi'den sonra vitesli motor almıştım eşim bu ne ya nereye oturucam, nereye yaslanıcam , hiç rahat değil diye protesto etti ve hiç binmedi. ben de sattım.

gittiğin yerde hanımın kask-mont taşımak istemeyecek, hop sele altına tıkarsın. çantası-püsürü olacak, tık sele altına, ufak tefek alışveriş yapacaksınız , yükle maxiye gitsin.

arkanda rahat -huzurlu oturacak,isterse arkasına yaslanıcak. hele max 100km/h giderim diyorsan tadından yenmez.

çoğu motorda bir karışlık yere kızı tünetmen gerekirken maxi scooterda geniş-rahat koltuğa kurulacak.

ön cam standart olduğu için ikinizde rüzgarın sersemletmesinden kurtulacaksınız.

maxi scooter bu işin ilacıdır, hiiç vitesle uğraşma. ebat olarak da altında sinek gibi kalmaz. 1.80 boya çoğu maksi gayet konforludur. uzat ayağını yolun tadını çıkar.


200-250cc lik zevkine-bütçene uygun bir makine hayli hayli işini görür. SYM 'nin Joyride200, GTS250, Kymco Grand Dink veya Xciting, Piaggio 'dan X8-X9 ,satelis250, vb.hayli hayli işini görür.

scooter'daki vibrasyon aynı hacimdeki normal motorlara göre çok daha azdır, hissetmezsin bile.

yeni başlayan biri olarak scooter'da olsa 250cc yi aşma derim. neticede onlar bile 130-140km/h görüyor. 100-120km/h gayet rahat gidiyor.


Sen olayı tam anlamıyla özetlemişsin BOO_74 :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
motoru dengede tutabilir misin bilmiyorum ama hem sen hemde artçının kesinlikle rahat edeceği tek motor goldwing:mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Scooter'da küçük çaplı jantlar kolay kayma sebebi,sürücü koltuğunun altında kalan motor (diğerlerindeki gibi ön bacak arasında değil!) fizik kuralları gereği ağırlık merkezinin geriye kayması nedeniyle kolay kayan bir tarz ise uzun artçılı yolculuğunuzda belkide risk almanız anlamına gelecektir. Ayrıca her bakımda sökülen 2 avuç dolusu vida,her bakımda yatak yapma sebebiyle dökülecek ve plastik aksam ses yapıp duracaksa,hele birde siz yol boyu titizlenip kafayı buna takacaksanız... sonuç aynı kapıya gelir Enduro. Enduro. :cat:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
Merhaba!
Artçı meselesi hazır burada sorulmuşken benim de sorum olacak, bu yüzden ayrıca konu açmak istemedim!

Şu an CBR 125 kullanıyorum, nasipse seneye motosikletimi değiştirmek istiyorum! Sebep hem hacmi büyütmek hemde iki kişi rahat bir şekilde uzun yol yapabilmek. CBR 125 tek başınaysanız harika iki kişiyseniz berbat bir makine. Arkadaki çok ama çok zorlanıyor.
Aklımda Yamaha Fz6 Fazer ya da BMW F650 GS var. İkiside çok hoşuma giden, ikiside tam benlik diyebileceğim makineler! Tabii incelediğim kadarıyla, kullandıktan sonra daha da iyi bir fikir edineceğim inşallah!

Bu motosikletleri kullanan arkadaşlardan iki kişi kullanımı hakkında fikirlerini ve tecrübelerini öğrenmek istiyorum!
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Fazer hırçın olduğu kadar frenlemede arkası savrulan bir yapıya sahip ayrıca artçının altına denk gelen egsoz sistemi de ciddi bir kabus! ,BMW artçılı rahat yolculuk için ideal.:bounce:
Kıyaslamayı aynı tarzlar arası yapmak daha sağlıklı olacaktır.Mesela dl650 ile BMW gs650 gibi. Tek silindir BMW 130 KM/h hızda titreşimini hissettirir,dl650 ise v motor çift silindir yapısıyla hissettirmediği gibi daha seridir.Ben fuarda peşin ödediğim dl mi halen bekliyorum mesela:)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Ben arkadaşın derdini anladım, aynı dert bende de var. Aradım taradım sordum soruşturdum ve buldum...

Derbi Terra 125 bir araştır düşün derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Derbi terra biraz fazla pahalı ,zenon abimiz 5000ytl civarı demiş.Fazer egzozlar artçı koltuğunun altında kötümü?KIşın sıcacık koltuk ısıtma olur:queen: Arkadaşlar ne fazer ne bir başka şey İLK MOTOR deniyor lütfen
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
bence gv250 sürekli artcısı olan biri olarak yazıyorum hem ekonomik hemde uzun yolda daralmadan 120km hız, tabi sisy barı olmalı.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Eyvallah biliyorum ne kadar aksi, asebi olsalarda bu sitede ki bazi arkadaslar özünce cok duygusal sevecen insanlar :rendeer: kimse kimsenin kötüğü için birşey dediğini düşünmüyorum.

Raceler ne bilim sicak gelemedi bana ya bağıra bağıra gitmesi cok yakması domalarak oturması :queen: bana göre değil sözüm meclisten dışarı....

saolasın:)
bilgi ve deneyimlerimizi paylaşmak ve motosiklete olan sevgimiz için buradayız:cat:

bu arada olayı özetlemişin:mrgreen:
erkek adam öle motor kullanmaz:queen::queen:
bu benim espirimdir bütün arkadaşlarım bilir:bounce:

lütfen RACE kullanan arkadaşlar alınmasın:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
evli ve genelde artçılı gezen biri olarak sana tavsiyem kesinlikle sırt dayama yeri olan bir maxi scooter alman. maxi'den sonra vitesli motor almıştım eşim bu ne ya nereye oturucam, nereye yaslanıcam , hiç rahat değil diye protesto etti ve hiç binmedi. ben de sattım.

gittiğin yerde hanımın kask-mont taşımak istemeyecek, hop sele altına tıkarsın. çantası-püsürü olacak, tık sele altına, ufak tefek alışveriş yapacaksınız , yükle maxiye gitsin.

arkanda rahat -huzurlu oturacak,isterse arkasına yaslanıcak. hele max 100km/h giderim diyorsan tadından yenmez.

çoğu motorda bir karışlık yere kızı tünetmen gerekirken maxi scooterda geniş-rahat koltuğa kurulacak.

ön cam standart olduğu için ikinizde rüzgarın sersemletmesinden kurtulacaksınız.

maxi scooter bu işin ilacıdır, hiiç vitesle uğraşma. ebat olarak da altında sinek gibi kalmaz. 1.80 boya çoğu maksi gayet konforludur. uzat ayağını yolun tadını çıkar.


200-250cc lik zevkine-bütçene uygun bir makine hayli hayli işini görür. SYM 'nin Joyride200, GTS250, Kymco Grand Dink veya Xciting, Piaggio 'dan X8-X9 ,satelis250, vb.hayli hayli işini görür.

scooter'daki vibrasyon aynı hacimdeki normal motorlara göre çok daha azdır, hissetmezsin bile.

yeni başlayan biri olarak scooter'da olsa 250cc yi aşma derim. neticede onlar bile 130-140km/h görüyor. 100-120km/h gayet rahat gidiyor.

En uygunu bu sanirim en cok aklima yattı tam tespit olmuş haklısın eşim elinde kask montla gezmez gittiğimiz heryerden de ila ufak defek birşeyler alinir :queen: koltuk altı + Top case li bir maxi tam benlik olcak. :cat:

motoru dengede tutabilir misin bilmiyorum ama hem sen hemde artçının kesinlikle rahat edeceği tek motor goldwing:mrgreen:

5000 varsa hemen alim ne demek kullanmasam bile salona koltuk niyetine koyarım onu :queen:

Ben arkadaşın derdini anladım, aynı dert bende de var. Aradım taradım sordum soruşturdum ve buldum...

Derbi Terra 125 bir araştır düşün derim.

Güzel makine ama maxi sanki daha iyi olcak. Tek takilcak ve param olsa hemen düşünürdüm.

saolasın:)
bilgi ve deneyimlerimizi paylaşmak ve motosiklete olan sevgimiz için buradayız:cat:

bu arada olayı özetlemişin:mrgreen:
erkek adam öle motor kullanmaz:queen::queen:
bu benim espirimdir bütün arkadaşlarım bilir:bounce:

lütfen RACE kullanan arkadaşlar alınmasın:cat:

Ben kacırmışım :queen: ama aklın yolu bir demek ki:rendeer: kimse alinmasin lütfen bu tamamen zevk meselesi ondan ziyade bilgisayarciyim bel sorunları nedeni ile ( şimdilik yok ama ilerde olacak :salut: ) Race ler benden uzak dursun birde onun arkasina Eşimi oturtmam ben :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst