- Katılım
- 13 Şub 2006
- Mesajlar
- 558
evli ve genelde artçılı gezen biri olarak sana tavsiyem kesinlikle sırt dayama yeri olan bir maxi scooter alman. maxi'den sonra vitesli motor almıştım eşim bu ne ya nereye oturucam, nereye yaslanıcam , hiç rahat değil diye protesto etti ve hiç binmedi. ben de sattım.
gittiğin yerde hanımın kask-mont taşımak istemeyecek, hop sele altına tıkarsın. çantası-püsürü olacak, tık sele altına, ufak tefek alışveriş yapacaksınız , yükle maxiye gitsin.
arkanda rahat -huzurlu oturacak,isterse arkasına yaslanıcak. hele max 100km/h giderim diyorsan tadından yenmez.
çoğu motorda bir karışlık yere kızı tünetmen gerekirken maxi scooterda geniş-rahat koltuğa kurulacak.
ön cam standart olduğu için ikinizde rüzgarın sersemletmesinden kurtulacaksınız.
maxi scooter bu işin ilacıdır, hiiç vitesle uğraşma. ebat olarak da altında sinek gibi kalmaz. 1.80 boya çoğu maksi gayet konforludur. uzat ayağını yolun tadını çıkar.
200-250cc lik zevkine-bütçene uygun bir makine hayli hayli işini görür. SYM 'nin Joyride200, GTS250, Kymco Grand Dink veya Xciting, Piaggio 'dan X8-X9 ,satelis250, vb.hayli hayli işini görür.
scooter'daki vibrasyon aynı hacimdeki normal motorlara göre çok daha azdır, hissetmezsin bile.
yeni başlayan biri olarak scooter'da olsa 250cc yi aşma derim. neticede onlar bile 130-140km/h görüyor. 100-120km/h gayet rahat gidiyor.
gittiğin yerde hanımın kask-mont taşımak istemeyecek, hop sele altına tıkarsın. çantası-püsürü olacak, tık sele altına, ufak tefek alışveriş yapacaksınız , yükle maxiye gitsin.
arkanda rahat -huzurlu oturacak,isterse arkasına yaslanıcak. hele max 100km/h giderim diyorsan tadından yenmez.
çoğu motorda bir karışlık yere kızı tünetmen gerekirken maxi scooterda geniş-rahat koltuğa kurulacak.
ön cam standart olduğu için ikinizde rüzgarın sersemletmesinden kurtulacaksınız.
maxi scooter bu işin ilacıdır, hiiç vitesle uğraşma. ebat olarak da altında sinek gibi kalmaz. 1.80 boya çoğu maksi gayet konforludur. uzat ayağını yolun tadını çıkar.
200-250cc lik zevkine-bütçene uygun bir makine hayli hayli işini görür. SYM 'nin Joyride200, GTS250, Kymco Grand Dink veya Xciting, Piaggio 'dan X8-X9 ,satelis250, vb.hayli hayli işini görür.
scooter'daki vibrasyon aynı hacimdeki normal motorlara göre çok daha azdır, hissetmezsin bile.
yeni başlayan biri olarak scooter'da olsa 250cc yi aşma derim. neticede onlar bile 130-140km/h görüyor. 100-120km/h gayet rahat gidiyor.