Artçım için rahat motosiklet tavsiyesi.

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Öncelikle buna benzer bir konuyu modeller bölüne yanlıkla actığım icin özür dilerim yanlış yerde yanlış konu olunca ilgi görmediğini düşünüyorum ve fikrinize ulaşmak icin burayada acıyorum.

Bir motosiklet almak istiyorum aslinda tarzım Cruiser tarzı ama Eşimin rahat etmesi cok önemli bir yandan da artçı için en ideal marka model oneriniz olursa cok sevinirim ust limitim 5000 falan olur buyuk ihtimalle daha az olursa itirazım olmaz beni uzmiycek servisi olan yedek parcası bulunan model olduktan sonra modeli o kadar onemli degil.

Koşullarım:
1- Az yakacak, hıza ihtiyacım yok sollamalar icin hiz gerekebilir ama ortalama 90-100 ile kullanmayı düşünüyorum ve ortalama tek başıma genelde işe gidip gelmek icin kulanıcam ve 60 km falan günlük kullanımım olcak yakıtta tasaruflu olmalı.

2- Artcım cok cok rahat edecek.

3- ilk motosikletim olcak.

4- Büyük ihtimallede hurdaya cikana kadar bende kalcak.( Mümkünse uzun yilllar olması tercihim.)

NOT-1: 1,80 Boyundayim altımda da sinek gibi durmasın mümkünse.
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda CBF 150 2 kişi çok rahat ve 2 kişi 100 km/h sabit çok rahat gidiyor..
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
cruiser demişsiniz ekonomik ,gerektiği zaman hızlı ,rahat, parçası servisi iyi hyosung gv 250 derim birde kymco venox var aynı özelliklere sahip ama o birazdaha spor artçı bölümü sıkıntılı olabilir.Birde ikisindende güçlü kawasaki en 500 var ama eski modellerini alabilirsiniz belirttiğiniz parayla ama sonuçta kawa bin bas gaza.SAYGILAR
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yamaha ybr 125 kullanıyorum ancak benim de hayalimde artçımın rahat etmesi için bi motosiklet var (yaklaşık 1,5 aydır ybr kullanıcısıyım yeni öğreniyorum motora binmesini) motoru almazdan önce uzun süre araştırdım ve yamaha virago 250 'yi tavsiye edenler oldu kullanıcılarıyla görüştüm çok masraf açmadığını ve yakıtta cimri olduğunu öğrendim artçı sorunu da yokmuş ancak bu motorun 2. eli yok denecek kadar az mış (artık çok sevildiği için dediler) . yeni üretilmi de yokmuş en son 2000 yılında üretilmiş. 1999-2000 yıllarında da 1995 model virago'nun artçısıydım alanyada arkadaşım sayesinde yaz aylarında rahattım artçı olarak. tek sorunu bence benzin deposunun küçük gözükmesi başka sorunu yok ( bence ). antalyada bi arkadaşın sattığını duydum ve seneye için söz aldım kendisinden 4.500 - 5.000 civarı olduğunu ve 2000 model olduğunu öğrendim. motorun kazasız olduğu da cabası umarım istanbulda bulabilirsin aradığın motoru benim hayalim şekillendi seneye yaza girmeden yamaha virago 250 alacağım (yamaha 535'i de araştırdım ancak şehir içinde kullanacaksan kol kasların çok kuvvetli olmalı dediler çünki yavaş seyirlerde gidon eşek ölüsü gibi ağır oluyomuş ben söylenenlerin yalancısıyım )

:)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
artçı cok rahat edecekmiş gibi gelmiyor bana bu modelde ama sadece on goru tabi tecrube etmedim.

eder eder merak etme. rahatlık istiyorsan zaten en rahatı cruiser artçı için. gv250de alabilirsin. kalitesi yeter bu motorların 250 lik yazıyorum fazla yakmasın demişsin o yüzden..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
benim gönlümden gecen cruiser ama cruser olmasi şart degil aslinda benim dediklerime en yakın aslinda maxi scooterlar var sanirim x8,x9 gibi ama farklı fikirler ve onu secmem gerektigi belirtilse daha memnun olurum. Scooterlar cok yakar bununda farkındayim ama oncelik artcının rahatı sonra yakıt tasarufu.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
cruıser veya chooper da artçı hiç bir zaman hiçbir modelde uzun yolculukta rahat olamaz! BMW F650CS/GS,DL650 veya cbf 500 ise turıng olarak rahattır. Tek silindirlilerin tavsiyesine hiç bakmayın titreşim daha çok artçıyı rahatsız edecektir. :cat:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
crusier modeller hakkında pek bir bilgim yok ama, scooter modellerinden, Yamaha ya da Suzuki' nin bir scooterında artçının çok rahat olacağına eminim :)

Örneğin, Yamaha X-max, X-city, majesty.
Suzuki Burgman ;)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Hyo gv 250 güzel olur,nx4 falcon iyidir.gt250 comet,cbf250,yüksek cc. istiyorsan çok yüksek km.li ve eski modeller var ama temizi yıllarca götürür.Mesela geçen haftasonu lastikçide 90 model transalp gördüm adam ne kadar temiz bakmış anlatamam.90000km.de ve sadece normal bakım ve dşili zincir değiştirmiş birkerede cdi ünitesini...
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
cruıser veya chooper da artçı hiç bir zaman hiçbir modelde uzun yolculukta rahat olamaz! BMW F650CS/GS,DL650 veya cbf 500 ise turıng olarak rahattır. Tek silindirlilerin tavsiyesine hiç bakmayın titreşim daha çok artçıyı rahatsız edecektir. :cat:

saydıgın motorlarmı arkadasın ilk motoru olacak:) hemde az yakacak.. türkiye turuna cıkacagını kim soyledi ? cevapları okuma soruyu oku istersen:bounce:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
maxi scooter olarak burgman 400 almalısın 3 oda 1 salon gibi motosiklet =)


bu arada evlenmedınmı sen koltuk takımı almadın herhalde :D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
eğer scooter düşünüyorsan o fiyatlara öncelikle SYM, kymco yamaha xmax düşünülebilir. honda cbf150 gerçekten rahat ve sağlam bir motor

şimdi düşünüyorum da kesin bir şey diyemiyorum. En güzeli bir kaç modele artçınla bin bir oturuş pozisyonlarına bak
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
cruıser veya chooper da artçı hiç bir zaman hiçbir modelde uzun yolculukta rahat olamaz! BMW F650CS/GS,DL650 veya cbf 500 ise turıng olarak rahattır. Tek silindirlilerin tavsiyesine hiç bakmayın titreşim daha çok artçıyı rahatsız edecektir. :cat:

Valla hayalimi dile getirmişsin ama ilk motosiklet kullanan icin cok olmaz mi? Bana sorsan bu hevesle bunlardan birini secerim ve dünya turuna cikarim ama şimdilik beklemek zorunda kalcak. ama tek silindir olayinda haklisin sanirim herkez bu konuda hem fikir gibi bazı modeller haric ama sanirim ybr gibi yada cbf scooter larda ayni sekilde sanirim.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
her daim enduro derim ama zevk meselesi bence artçı kullanıcı,uzun yol,bozuk yol hepsine gelir ama cruiserda farklı bir zevk tabii ki
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
maxi scooter olarak burgman 400 almalısın 3 oda 1 salon gibi motosiklet =)


bu arada evlenmedınmı sen koltuk takımı almadın herhalde :D

Aşdım aldım :pr: ve halada aliyorum onumuzdeki yil nisana kadar borc birakmayıp motosiklet olayina girim diyorum :cat: tabi hanımı ikna etmek ve olayın tadina varmasi icin artcı onceliği öne cıktı :queen: ben artık motosiklet olsunda ne olursa olsun durumundayim :mrgreen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Valla hayalimi dile getirmişsin ama ilk motosiklet kullanan icin cok olmaz mi? Bana sorsan bu hevesle bunlardan birini secerim ve dünya turuna cikarim ama şimdilik beklemek zorunda kalcak. ama tek silindir olayinda haklisin sanirim herkez bu konuda hem fikir gibi bazı modeller haric ama sanirim ybr gibi yada cbf scooter larda ayni sekilde sanirim.

tarzın cruiserdı , hayalin enduro oldu birden. demin işe gidiyordun hız lazım degildi az yakacaktı, şimdi dünya turuna cıkıyorsun. bi karar ver istersen once ne lazımda ondan sonra konu aç. laf olsun torba dolsun:farao:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zenon arkadaşım motor olsun da ne olursa olsun düşüncesine asla kapılma manavdan domates bile alırken çürük çarık var mı diye ince eleyip sık dokuyorsan eğer ve vereceğin 2 milyonu düşünerek daha az alayım da para biriktirip bi motor alayım diyorsan bence 10 kere düşün 1 kere al ve aldığın motor ne seni üzsün ne sen motoru üz keyifli olmayan seçimlerden dolayı bazı motorlar kötülenebilir sen ve hanımın birlikte karar verin derim (her ne kadar motorun %80'ini sen %20 sini hanımla beraber kullanacaksan) seçtiğin motora birlikte binip oturuş testini muhakkak yapın derim (nacizane görüşüm)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
tarzın cruiserdı , hayalin enduro oldu birden. demin işe gidiyordun hız lazım degildi az yakacaktı, şimdi dünya turuna cıkıyorsun. bi karar ver istersen once ne lazımda ondan sonra konu aç. laf olsun torba dolsun:farao:

ilk sordugum ve arkasında durdugum mantikli ve zevk ile ilgli halada arkadasindayim.

Arkadasin dediği hayalim yapmak istediğim ve belkide yapamiycagim cruiser ile bunu yapmak isterdim ama o pek olasi degil o yuzden endure cok uygun ve bunu o yuzden dedim neden boyle birsey dediğimi sormani isredim hemen suclamadan önce...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst