- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 702
Aşdım aldımr: ve halada aliyorum onumuzdeki yil nisana kadar borc birakmayıp motosiklet olayina girim diyorum :cat: tabi hanımı ikna etmek ve olayın tadina varmasi icin artcı onceliği öne cıktı :queen: ben artık motosiklet olsunda ne olursa olsun durumundayim :mrgreen:
motosikletsizlik canına tak etmiş belli
artçının rahat etmesi öncelikli koşul madem makina modeli kesinlikle ENDURO (NX4, KLE vb. tabi bütce ödeme tablosuna uyarsa DL kesinlikle tavsiyemdir:cat