Artçım için rahat motosiklet tavsiyesi.

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Aşdım aldım :pr: ve halada aliyorum onumuzdeki yil nisana kadar borc birakmayıp motosiklet olayina girim diyorum :cat: tabi hanımı ikna etmek ve olayın tadina varmasi icin artcı onceliği öne cıktı :queen: ben artık motosiklet olsunda ne olursa olsun durumundayim :mrgreen:

motosikletsizlik canına tak etmiş belli
artçının rahat etmesi öncelikli koşul madem makina modeli kesinlikle ENDURO (NX4, KLE vb. tabi bütce ödeme tablosuna uyarsa DL kesinlikle tavsiyemdir:cat:):)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Zenon abi bende şöyle gireyim olaya ne alırsan al kırmızı kurdelalı olsun(hediye paketi gibi,piyasadaki en güzel bayan kaskıda ayrıca hedi paketi olarak motorun kenarına iliştirilsin.) ve eşiniz beğeneceği bir renkte olsun.Gerisi cc. kısmı eşiniz alıştıktan sonra motora zaten siz istediğiniz motoru alırsınız.Tabii Zenon abi sen daha tecrübelisindir ama yinede ben nacizhane fikrimi söyleyeyim dedim.

kusura bakmazsın umarım...

Yok neden kusura bakim aklimi okudun pembe güzel bir kask görmüştüm fuarda yarım ama cene kısmında ince demir var full kapalılar bogar onu kendimden once ona bir kask alcam zaten :wiinkk:

Örneğin ama bunun fiyatı baya fazla bu tarz olup fiyatı daha uygun modeller varmıdır? buda ikinici sorum olsun.
showimage.php


İlk motor için fazla değil mi?

evet ilk motosiklet icin!... ikimiz birden melek olmayalım :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
İlk motor için fazla değil mi?

ben 18 sene aradan sonra aldım ENDUROmu ve inan hiç bir rahatsız edecek durum yaşatmadı bana ki
çoğunlukla kullanacağı hız aralığını yazmış
kullanma hızı yazdığı seviyede kalırsa inan fazla değil ilk makina için:cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Ben ilk motor olarak hele dl650 i kullandığımı hayal bile edemiyorumda ondan fazla mı olmaz mı diye sordum.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Schuberth kask çok iyi kasktır ülkemizde biraz pahalı olsada bir çok yabancı motor dergisinde testlerde çok iyi netice veren bir kask olarak tanıtıldı yani heralde değer.Ama daha ucuzada gayet kaliteli sağlam şekli rengi güzel kasklar illaki vardır
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Ben ilk motor olarak hele dl650 i kullandığımı hayal bile edemiyorumda ondan fazla mı olmaz mı diye sordum.

ben ilk makina olarak ENDURO tavsiye ettim :cat:
dikkat edersen
ama ödeme tablon bütcene uyarsa DLyi kesinlikle öne al dedim:)
DL cüsseli görünümü korkutmasın sizi yürüdüğü anda bisikletten farkı olmayan çok dengeli her türlü yola uygun vede rahat bi makinadır:cat::cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Kesinlikle ilk makina 2. 3. ... son makina enduro olsun,enduro olsun çamurdan olsun ama yanına bu aralar canım bir cbr1000rr çeker ama kendime o kadar güvenim yok birde bütçemi zorlayabilir
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
kardeşim ben sadece fikrimi yazdım:)
sizin değil melek olmanızı
düşüp bi tarafınızın çizilmesini bile istemem unutma bunu:cat:

Eyvallah biliyorum ne kadar aksi, asebi olsalarda bu sitede ki bazi arkadaslar özünce cok duygusal sevecen insanlar :rendeer: kimse kimsenin kötüğü için birşey dediğini düşünmüyorum.

Schuberth kask çok iyi kasktır ülkemizde biraz pahalı olsada bir çok yabancı motor dergisinde testlerde çok iyi netice veren bir kask olarak tanıtıldı yani heralde değer.Ama daha ucuzada gayet kaliteli sağlam şekli rengi güzel kasklar illaki vardır

Ne demişler kaliteden anlamıyorsan pahali olani al değil mi :pr: türkiye icin ne kadar yanlış bir tanım. Bu özeliklerde daha uygun bir kask varmıdır akliniz da?

ben ilk makina olarak ENDURO tavsiye ettim :cat:
dikkat edersen
ama ödeme tablon bütcene uyarsa DLyi kesinlikle öne al dedim:)
DL cüsseli görünümü korkutmasın sizi yürüdüğü anda bisikletten farkı olmayan çok dengeli her türlü yola uygun vede rahat bi makinadır:cat::cat:

Endurolari görüyorum ama yinede favorim cruiser benim belki ilerde voleyi vurursam ikinici motorum olur :wiinkk: o zamanda eşimde cruiserla eslik eder bakarsin :cherry:

Kesinlikle ilk makina 2. 3. ... son makina enduro olsun,enduro olsun çamurdan olsun ama yanına bu aralar canım bir cbr1000rr çeker ama kendime o kadar güvenim yok birde bütçemi zorlayabilir

Raceler ne bilim sicak gelemedi bana ya bağıra bağıra gitmesi cok yakması domalarak oturması :queen: bana göre değil sözüm meclisten dışarı....
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kanuni caracal, bende test ettim çok rahat, ablamla 175km güle oynaya gittik, vardığımızda ben yattım, o hala aktif....:cat:

ilk motor içinde uygundur, benim ilk mopedim vardı, yani caracal ilk sayılır.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Avrupa güvenlik standartı onayında geçmiş üzerinde "E3" yazılı olan kaskların hepsi zaten optimum korumasağlar ama fiyatı belirleyen diğer özellikler aerodinamik bende Shoei-Airoh-Marushin kasklar var en rahatı süratli giderken shoei aerodinamik açısından.Ses geçirgenliği shuberth ler bu konuda dergide yazdığına göre en sesiz kasklar.Ağırlığı,üzerindeki grafikler,vizör ve çene açılma mekanizmaları,içindeki yastıkların kalitesi mesela bendeki Airoh kask kesin sınıfta kalır acayip terletiyor,içi sökülmüyor ve koku yapıyor.Marushinde ne kadar sıcak olsada terlememe rağmen koku yapmıyor.Shoei nin yastıkları marushin kadar iyi değil bence.Rüzgar direnci boyuna binen ağırlık vs... yani sağlamlık kadar sürücü rahatı ve sağlığını etkileyen ve doğal olarak fiyatı etkileyen bir sürü faktör var.
Racing bende sevmem ama nedense cbr1000rr beni çok etkiledi.Garip bir durum:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
kanuni caracal, bende test ettim çok rahat, ablamla 175km güle oynaya gittik, vardığımızda ben yattım, o hala aktif....:cat:

ilk motor içinde uygundur, benim ilk mopedim vardı, yani caracal ilk sayılır.

Kanuni yada başka bir türk malı yada cinli tavsiyesi beklemiyordum ama fiyat olarak baya uygun olsada sanki beni uzer gibi geliyor kanuni o kadar cok olumsuz sey okudum ki:silent:

Avrupa güvenlik standartı onayında geçmiş üzerinde "E3" yazılı olan kaskların hepsi zaten optimum korumasağlar ama fiyatı belirleyen diğer özellikler aerodinamik bende Shoei-Airoh-Marushin kasklar var en rahatı süratli giderken shoei aerodinamik açısından.Ses geçirgenliği shuberth ler bu konuda dergide yazdığına göre en sesiz kasklar.Ağırlığı,üzerindeki grafikler,vizör ve çene açılma mekanizmaları,içindeki yastıkların kalitesi mesela bendeki Airoh kask kesin sınıfta kalır acayip terletiyor,içi sökülmüyor ve koku yapıyor.Marushinde ne kadar sıcak olsada terlememe rağmen koku yapmıyor.Shoei nin yastıkları marushin kadar iyi değil bence.Rüzgar direnci boyuna binen ağırlık vs... yani sağlamlık kadar sürücü rahatı ve sağlığını etkileyen ve doğal olarak fiyatı etkileyen bir sürü faktör var.
Racing bende sevmem ama nedense cbr1000rr beni çok etkiledi.Garip bir durum:)

Daha önce kask kullanmadığım icin dediklerine cok yabanciyim mesela kokuda neymis ses neymiş benim bildigim korurmu korur ama şimdi düşününde hizli giderken boyun kası yapmak ta ugultudan kullaklarının dolmasi da var rüzgar almaz havalandirmasi iyi degilse icinde omlet olmakta var galiba degil mi?

He bazen bende de oluyor oyle seyler hic sevmiyorum dedigin seyi görünce hoşuna gidebiliyor cok alakasız ama ben sarı sevmem renk olarak zevk işte ama banyo fayanslarını sarı yaptırdım cokta hoşuma gitti hangi akla sectim bilmiyorum ama hala hoşuma gidiyor :D
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Çorap kokusu mesela...:queen:
Rüzgar uğultusu,boyun kası,vizörü zor açıp kapatmak.Zaten tahmin ettiğiniz şeyler.Kaskın içinin temizliği hijyen açısından çok önemli onun için iç yastıklarının temizlenmesi lazım en iyi yöntemde yastıkları sökmektir.Birde aynı marka aynı model kaskın grafik olanı ile olmayanı arasında bazı markalarda 100€-150€ gibi bir fiyat farkı var.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Kaskta Schubert çok iyidir..
Fakat bence Full-Face kask al..
En güvenli kask Full-Face'dir..
Yine de sen bilirsin..
Bence kask olarak; Lazer, Nitro, NOX ... kasklara da bakabilirsin..
Daha uygun fiyata çok sağlam, çok düzgün, ve güzel grafikli kasklar var bu markalarda..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşdım aldım :pr: ve halada aliyorum onumuzdeki yil nisana kadar borc birakmayıp motosiklet olayina girim diyorum :cat: tabi hanımı ikna etmek ve olayın tadina varmasi icin artcı onceliği öne cıktı :queen: ben artık motosiklet olsunda ne olursa olsun durumundayim :mrgreen:

hayırlı olsun artıkın bir gün oturmaya geliriz..:rendeer:

bence bütçene uygun yakıtı olan bir motosiklet al..:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çorap kokusu mesela...:queen:
Rüzgar uğultusu,boyun kası,vizörü zor açıp kapatmak.Zaten tahmin ettiğiniz şeyler.Kaskın içinin temizliği hijyen açısından çok önemli onun için iç yastıklarının temizlenmesi lazım en iyi yöntemde yastıkları sökmektir.Birde aynı marka aynı model kaskın grafik olanı ile olmayanı arasında bazı markalarda 100€-150€ gibi bir fiyat farkı var.

Ne çorap kokusuya :queen: kafama takıcam ben onu :silent:

hayırlı olsun artıkın bir gün oturmaya geliriz..:rendeer:

bence bütçene uygun yakıtı olan bir motosiklet al..:cat:

Elbete bekleriz caya buyur gel, gelki antalya yolumuz acılsın sonra biz yatıya gelelim :rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
maxi scooterlara bak bence. ama biraz daha büyük düşünürsen kesinlikle en rahat motor kawasaki er-5
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Kafada dura dura hele bu sıcakta birde çok terleyen bir insansanız o zaman fena oluyor,onun için ben bu sıcakta marushin cross kaskı takıyorum,püfür püfür
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Öncelik artçıysa enduro veya maxiscooter tavsiye ediyorum.Arap Kadri'ninde dediği gibi artçıda 1 numero V-storm'dur.Onun haricinde şehir içi pratiklik,taşıma kapasitesi,kötü hava koşullarında koruma gibi etkenleri gözönene aldığımızda maxiscooter'leri tek geçerim.5000ytl'lik bütçe'yle sağlam,kaliteli,güvencesi tam bir sooter'ide Honda'da gayet kolay bulabilirsin.Foresight250 veya silverwing400 uygun seçenekler olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst