Artçım için rahat motosiklet tavsiyesi.

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zenon arkadaşım motor olsun da ne olursa olsun düşüncesine asla kapılma manavdan domates bile alırken çürük çarık var mı diye ince eleyip sık dokuyorsan eğer ve vereceğin 2 milyonu düşünerek daha az alayım da para biriktirip bi motor alayım diyorsan bence 10 kere düşün 1 kere al ve aldığın motor ne seni üzsün ne sen motoru üz keyifli olmayan seçimlerden dolayı bazı motorlar kötülenebilir sen ve hanımın birlikte karar verin derim (her ne kadar motorun %80'ini sen %20 sini hanımla beraber kullanacaksan) seçtiğin motora birlikte binip oturuş testini muhakkak yapın derim (nacizane görüşüm)

Doğru söze ne denir haklısın ama şu anda eşiminle birlikte bunu test etme olanağim yok ve artçı ile kullanan arkadaşaların önerine ihtiyacim var ve motor alimini hemen bir ay icinde yapmiycam onumde düşünme sürem ve test etme sürem var bunun icin on görüş oluşmuş olması gerekir diye düşünüyorum Rece motoru da test etmek gerekmesin ( cok uc bir ornek ama anladınız sanıyorum.)

Honda Innova 125... :cat:

innova önerilcegi aklima gelmezdi acıkcası neden innova bence benim boyum yuzumden innova cok komik kalir gibi geliyor yinede innovanin namini biliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
nx4 falcon için konuşuyorum..
5000 devirden(110 120 civarı) sonra peglerde aşırı titreme oluşuyor bu nedenle artçı için çok rahat bi motor değil..düşük devirlerde gayet rahat olduğu artçım tarafından onaylanmıştır..
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Abi en zor kısmı motor almak ,karar vermek değilde yengeyi ikna etmek değil mi?Benim kafama o takıldıda,kusura bakma:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Abi en zor kısmı motor almak ,karar vermek değilde yengeyi ikna etmek değil mi?Benim kafama o takıldıda,kusura bakma:)

O bölümü gectim :cat: imzayı koşulla attım :cherry: sorun yok o konuda sorun maddi ve sağlıklı karar vermek istiyorum yoksa dilinden kurtulamam :pr:

nx4 falcon için konuşuyorum..
5000 devirden(110 120 civarı) sonra peglerde aşırı titreme oluşuyor bu nedenle artçı için çok rahat bi motor değil..düşük devirlerde gayet rahat olduğu artçım tarafından onaylanmıştır..

dediğim gibi 100 max icin kafi bana daha ustune cikacaksam artcımla cikmam tekte cikmamya neyse test edilip onaylanmış olması güzel. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
benim gönlümden gecen cruiser ama cruser olmasi şart degil aslinda benim dediklerime en yakın aslinda maxi scooterlar var sanirim x8,x9 gibi ama farklı fikirler ve onu secmem gerektigi belirtilse daha memnun olurum. Scooterlar cok yakar bununda farkındayim ama oncelik artcının rahatı sonra yakıt tasarufu.

Arkadaş,

Öncelikle şimdiden hayırlı olsun. Yazında belirttiğin Artçının Rahat Etmesi hususunda Maxi Scooter olarak ben Honda Foresight 250 yi şiddetle öneririm. Ben de var ve 12000 Km dir eşim pek arkamdan inmedi, rahatlığından olsa gerek inmeye de niyeti yok gibi:mrgreen: scooter fazla yakar demişsin ama ben katılmıyorum, 250 lik sıvı soğutmalı motorum 30 YTL lik benzin ile 300-310 km yol yapıyor ve bu haliyle birçok 100CC lik motordan az:)

Herkeslere kazasız belasız sürüşler:cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Nx4 falcon lar güzelde 5000.e km. yüksek olanlar var.Cruiser aslında hanımların daha çok hoşuna giden bir tarz ama abi ne dersen de seni enduro paklar hayallerini gerçekleştirmen için BENCE...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
artçı en önemli nedendi falconu almamda..
gs500 istiyodum
yok olmaz falcon daha rahat(ikisinide denememiştik) diyerek falcon aldık
pişmanmıyız diiliz:))
not:falcon iyi yakar..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
NX4 ler güzel arac ama cok yakmasın ocagima incir agci dikmesin sonra :)

denizcimuzaffer tecrubelerini paylaştığın icin teçekürler dikkate alcam. Aydı durumdayiz nerdeyse :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kullanıma bağlı olarak 4.5 - 5.5 litre arası yakıyo..
ben genellikle devirli kullandığım için(redline yok yanlış anlaşılmasın:) ) 5 litre ve üstü..
cbr 125 imde 3.5 litre yakardı..
aradaki 1.5 litre parasına değermi ?
son kuruşuna kadar değer:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Nx4 falconlar emisyon testlerinden sınıfta kaldıkları için mi üretimi durdurulmuştu?Çokta abartı yakmıyor gv250 4-4,5 litre yakıyordu 250cc. alet.
Ben nedense scooterdan hep korkmuşumdur,o aletler bana kullanım olarak çok garip geliyor elden arka fren lastikler bir ufak ve tabii ki yaşadığım kötü tecrübeler scooterlarla.Ama foresight baya ekonomik yakıyormuş birde yanlış hatırlamıyorsam lastikleri normal bir scootera göre biraz daha mı büyüktü? Zenon abi bence siz daha araştırın en zor kısmı karar vermek çünkü herkesin beklentisi farklı kimi performans ister bana ne çok yaksın der,kimi az yaksın bol dolaşayım der,kimide (Benim gibi ne tür olduğu belli olmayanlar) hem performans ister,hem az yaksın,hemde çok dolaşayım hemde servisi,ucuz olsun ister.Xt660 performans ve yakıt konusunda beni tatmin etti ama servis konusunda umarım sorun çıkartmaz,çıkarttımı beni üzer.Şimdi herkes sizi tecrübeleriyle fikir verip kafanızı karıştııracak ama bence en doğrusu mümkünse almak istediğiniz motorun sahipleriyle buluşun ve yüz yüze konuşun burada anlatılmayan ayrıntılar mutlaka gözünüze çarpar.Motorun üzerine oturun hatta rica edin artçı olarak bir tur attırsınlar size...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sadece Zevk amaclı olsa hic dert degilde ben günde ortalama 60 KM yol yapmayı düşünüyorum hafta sonları da cabası aylık herhalde 400-500 km yaparım o 1,5 litre zamanla gözümde büyür hele benzin fiyatlarıda böyle giderse uzaktan bakarım sadece :pr:

Nx4 falconlar emisyon testlerinden sınıfta kaldıkları için mi üretimi durdurulmuştu?Çokta abartı yakmıyor gv250 4-4,5 litre yakıyordu 250cc. alet.
Ben nedense scooterdan hep korkmuşumdur,o aletler bana kullanım olarak çok garip geliyor elden arka fren lastikler bir ufak ve tabii ki yaşadığım kötü tecrübeler scooterlarla.Ama foresight baya ekonomik yakıyormuş birde yanlış hatırlamıyorsam lastikleri normal bir scootera göre biraz daha mı büyüktü? Zenon abi bence siz daha araştırın en zor kısmı karar vermek çünkü herkesin beklentisi farklı kimi performans ister bana ne çok yaksın der,kimi az yaksın bol dolaşayım der,kimide (Benim gibi ne tür olduğu belli olmayanlar) hem performans ister,hem az yaksın,hemde çok dolaşayım hemde servisi,ucuz olsun ister.Xt660 performans ve yakıt konusunda beni tatmin etti ama servis konusunda umarım sorun çıkartmaz,çıkarttımı beni üzer.Şimdi herkes sizi tecrübeleriyle fikir verip kafanızı karıştııracak ama bence en doğrusu mümkünse almak istediğiniz motorun sahipleriyle buluşun ve yüz yüze konuşun burada anlatılmayan ayrıntılar mutlaka gözünüze çarpar.Motorun üzerine oturun hatta rica edin artçı olarak bir tur attırsınlar size...

Bende sendenim o zaman :cat: ama ilk motor icin xt660 bana cok fazla olur bana kalırsa az yaksın cok gezdirsin serviside üzmesin kimse alinmasinda 110 yapıyorum 120 icin ne yapmama gerekir soruları bana hep garip gelir ben cruiser kullanıcısıyım sakin sakin agirdan ve o anin tadini cikarmasini severim tabi anın tadini cikarirken arkamdaki titiresimden uyuşmuş bir şelikde kivranirken olmaz :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Zaten xt i ilk motor olarak kesinlikle tavsiye etmiyorum.Hatta nx bile fazla gelir ilk motor için.Zenon abi öyle diyorsunda artçın belini öyle bir sıkarki elleriyle böbreklerini neştersiz alır walla,başıma geldi en sonunda indi taksiye bindi gideceğimiz yerde buluştuk sonra ben ayıp olmasın diye motoru bıraktım,arabayı aldım yoksa burnumdan gelirdi.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ya o değilde gözlerim yaşardı maşallah :)
umarım her motorcu rahatını bu kadar önemseyeceği bi artçıyla birlikte olur günün birinde :)
şaka bi yana ne güzel bi şey ya evli bi erkeğin eşini bu kadar önemsemesi.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
sissy baar olduğu sürece artçı rahat eder bu motorda..

Sissy barsız olmaz zaten bence birde cok büyük olanlari falan görüyorum bana kalsa sanki dez avantajı olur gibi ama belirli bir özeliği ve standartı varmıdır sissy barlarda.

ya o değilde gözlerim yaşardı maşallah :)
umarım her motorcu rahatını bu kadar önemseyeceği bi artçıyla birlikte olur günün birinde :)
şaka bi yana ne güzel bi şey ya evli bi erkeğin eşini bu kadar önemsemesi.

Ben motosikleti tek kullanacaksam pek anlamı yoktur hayata en enfer ettiğim seylerin başında yalnızlık var yalnızlık allaha mahsus:wiinkk: arada bir iyidir ama tadini kacirmamamk lazim degil mi :D allah herkezin gönlüne göre versin :rendeer:

Ne alırsan al, 250 cc altında olmasın derim..

Neden 250 cc
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Zenon abi bende şöyle gireyim olaya ne alırsan al kırmızı kurdelalı olsun(hediye paketi gibi,piyasadaki en güzel bayan kaskıda ayrıca hedi paketi olarak motorun kenarına iliştirilsin.) ve eşiniz beğeneceği bir renkte olsun.Gerisi cc. kısmı eşiniz alıştıktan sonra motora zaten siz istediğiniz motoru alırsınız.Tabii Zenon abi sen daha tecrübelisindir ama yinede ben nacizhane fikrimi söyleyeyim dedim.

kusura bakmazsın umarım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst