MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hani gezilerde,buluşmalarda artçı almak istersen ben burdayımm.. biraz uzak gerçi ama olsn .. :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Leo%20Vince%20Fireblade%202008.jpg


Leo'nun 1000RR egzos'u... Fiyatı 500 paund , SBK-Oval versiyonu 283 paund.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
bu haftasonu veya haftaya hafta sonu bursaya felan gitsek mi? veya tekirdag veya kerpe...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu haftasonu veya haftaya hafta sonu bursaya felan gitsek mi? veya tekirdag veya kerpe...

Geçtiğiz hafta sonu enez e gittim tekirdağ yolu bence cok güzel giderseniz bende katılabilirim
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1
herkese selam ve saygılar. ben yeni bir süper sport kullanıcısıyım önceden bir motor deneyimim var ama ss değil. motoru dün aldım 17.07.2008 de teslim olacak ben motordan pek anlamıyorum ama tecrübeli arkadaşlara sorarak Kawasaki ninja 250 r almaya karar verdim artıları ve eksileri konusunda internette birşeyler okudum ama bir form sitesindeki kişilerden bilgi almadım. yardım eder tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. mesela bu sıfır motoru ilk nasıl kullanmalıyım devir ne kadar olmalı kaç km böyle devam etmeli vb. herkese kazasız belasız eğlenceli keyifli sürüşler.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bu haftasonu veya haftaya hafta sonu bursaya felan gitsek mi? veya tekirdag veya kerpe...

Bu sene SS olayı yalan oldu resmen ya ben feci koptum yada hepimiz koptuk bilmiyorum.

Son dakka kararı geliyorum diyebilirim hele siz bir rotanızı belirleyinde.:cat:

Yeni motosiklet mi aldın? :)

Merak ettim... :rendeer:

Bende merak ettim Barış, GSXR mı aldın R1 mi:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
len şunlara bak hepsi arkamdan konuşmuşlar görende harbi sanacak er6 beni geçicek hahahaha güleyim bari :mrgreen: gaz açan olmadı ama istiyorsanız açarız arkidişler :cherry: banditli sen hiç konuşma yok cnm 30 a düştüm ben :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşım .. 486 f kullanıyosun diye ss cii oldun başımıza çıkalım onden yürü yol al sen biz sana yetişiriz ((((((((:)

er-6 f sana s virajında bi diz versin .. srad tekerde yanından geçsin . bandit ve x-11 stopie kalksın . idare et işte
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım .. 486 f kullanıyosun diye ss cii oldun başımıza çıkalım onden yürü yol al sen biz sana yetişiriz ((((((((:)

er-6 f sana s virajında bi diz versin .. srad tekerde yanından geçsin . bandit ve x-11 stopie kalksın . idare et işte

hepinizde laf var ama icraat yok nedense :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst