Bende sizlerin arasına yeni katıldım. Güvenli sürüşler
hepinizde laf var ama icraat yok nedense :bounce:
Hoşgeldin , yeni grenajlarını güle güle kullan...
Hoşgeldin yakınlarda buluşma olursa tanışırız![]()
h.g. srad cı arkadaşım motorun yenıyse hayırlı olsun tekerın düz bassın hangi semttensin ?
cooper061
Ben motorun kuyruk grenajının bir kısmını maslak sanayi'de yaptırmıştım , bir kısmını da kendim yapmıştım. Fakat o motoru malesef sattım...
Eğer ileride istanbul'da bir motorum olursa yeniden grenaj yapmak veya getirtmek istiyorum. Size de danışırım![]()
hadi çıkalım, bende sıkıldım evde son gelen köfteleri ısmarlar :cherry:
Motoru parçalayıp, yarış sezonunu başlamadan kapattığım için bu yıl cadde motorcusu olarak takılacağım.
Yeni cıbırı da zevk için piste hazırlayacağız artık öyle görünüyor.
Hafta sonları römorka koyup pistte bir-iki tur atıp kendimizi Rossi zannedeceğiz ve mutlu olacağız.
Günlük kullanım için bir naked alayım dedim.
Armudun sapı, üzümün çöpü var muhabbeti yüzünden hala işe arabayla gidip geliyorum.ale:
Yahu beni tatmin edecek bir motosiklet henüz yapılmamış anladım.
Dergi uzun soluklu test sürüşü için R1 vermişti.
Ondan inip sportive olmayan bir motosiklet almaya çalışmak saçma sapan bişeymiş öğrendim.
Neye binsem bi tarafım eksik kalıyor.
Bakalım ne alacağım?
Çok merak ediyorum....![]()
Yeni motosiklet mi aldın?
Merak ettim... :rendeer:
bende bu pazar tekirdağ gitmeyi planlıyorum, uzun yol yapmak ısteyen arkadaşlarla konusalım bıseyler duzenleyelım
hocam sen napcan istanbulda motoru. Eger taginde yazan yasadigin yer dogruysa orda her tur motor war hepsinin kuyruguda oburunden farklı :bounce:
Evet yaşadığım yer doğru... :cherry:
Ama 4 sene sonra istanbul'a dönüyorum. Ileriyi düşünmek lazım
Ukraynada bu aralar sıralı 4lü 250rr , cb400 superfour veya v4 vfr400 bakıyorum...